Powerwash Simulator krijgt fysieke release en roadmap voor 2023

Square Enix Collective en FuturLab maken bekend dat de heerlijk ontspannende schoonmaak-game Powerwash Simulatorop 13 juni 2023 als fysieke versie wordt uitgebracht. Deze boxed version is binnenkort beschikbaar voor pre-orders. Daarnaast is een gratis Muckingham-uitbreiding aangekondigd. Deze uitbreiding verschijnt op 18 april en vormt het begin van een spannende roadmap met meer aankomende content!

De Muckingham Files (update 1.2)

De meeste spelers zullen zich de mysterieuze Mauka Aitu Desert nog wel herinneren van klussen in de basisgame, waarbij ze een oud standbeeld, een indrukwekkend monument en een oude stoomtrein moesten schoonmaken. Naar nu blijkt staat deze woestijn niet alleen vol oude relikwieën, maar biedt hij ook plaats aan geavanceerde technologie – een Solar Water Plant en een enorme satellietschotel, om precies te zijn. Aan jou de taak om al het zand eraf te blazen, zodat beide objecten weer glimmen alsof ze nieuw zijn. Een kort uitstapje van de droge, stoffige woestijn voert spelers terug naar het weelderige groen van Muckinghams recreatiegebied, waar een smerige foodtruck het uitzicht bederft. Totdat jij ermee klaar bent natuurlijk, want daarna is het de blinkende blikvanger van het park.

Voor spelers die zich verder willen verdiepen in het achtergrondverhaal, zijn aan de reeds bestaande bonusbaantjes nieuwe verhalen toegevoegd die het hoofdverhaal aanvullen (maar niet vervolgen). Door deze aanvullende verhalen sluiten de banen aan op deze update en toekomstige updates in het Muckingham-universum. Speel ze meer dan eens voor meer verhalen en weetjes over je favoriete vuile stad.

Roadmap

Spring in je busje, we gaan een roadtrip maken! In de loop van 2023 word je verplaatst naar locaties in en ver buiten Muckingham, via een reeks speciale pakketten en updates. Bekijk de onderstaande roadmap voor enkele hints over wat je kunt verwachten. Deze roadmap zal bij elke aankondiging worden bijgewerkt.

c2aee094-pws-new-road-map-v3.jpg
 
Redactie
🥳🥳🥳 Ik heb hem uitgespeeld, op mijn gemak, 140 uur (zonder luxe artikelen als ‘zeep’) gewoon ‘zone out en 🔫’. Meeste plezier dat ik met een game gehad heb sinds originele Tetris.
 
Terug
Bovenaan