Een klassieke gym is meestal redelijk intimiderend voor vrouwen heb ik de indruk. Al begrijp ik niet 100% waarom moet ik toegeven, maar dat is dan omdat ik een man ben en ik mij echt geen zak aantrek van mijn omgeving daar (het helpt om deel te zijn van het meubilair). Ik ga in mijn afgesleten gymkleren naar daar, zweet serieus indien wat warmer, en (sorry) manifesteer me soms een beetje zodat ik squatrack kan gebruiken.Nee dat heb ik haar ook al gezegd.
Ze gaat volgende week eens voor een proefsessie, dan zullen we al wel meer weten zeker.
Denk dat dit haar gewoon meer aanspreekt omdat het rustiger is - op afspraak etc dan bv. de basic fit
Goh ja het zou toch al 10jaar bestaan in België blijkbaar.
Voor elke nieuweling ligt dat wat moeilijker natuurlijk, je weet vaak niet wat doen. En ik kan er inkomen dat voor de gemiddelde vrouw zo'n (meestal) mannenbastion vrij onaangenaam kan zijn. Voor de 9 mannen die gewoon hun ding doen zal er wel 1 rondlopen die vooral geïnteresseerd is in de "techniek" van het vrouwelijk schoon.
Dusja, zo'n meer persoonlijke aanpak met een beetje individuele begeleiding kan dan wel goed zijn om te beginnen. Maar gewoon die website doet me toch een beetje mijn wenkbrauwen fronsen: https://www.efit.be/
Uiteindelijk is het duidelijk niet op mij gericht hé, aangezien ik daarvoor te wantrouwend ben, maar ik denk dan meteen aan allerhande andere "fitness trends" waar je moe buitenkomt maar daarom niet echt traint met enige progressie.
- Be Fit in 20 minutes --> altijd een rode lamp vind ik
- 18x efficiënter dan gewone fitness --> waarop gebaseerd?
- 48 000 spiercontracties in 1 sessie --> en dan, toch gewoon een losse metric?
- 90% spierversteviging (bij gewone trainings is dit slechts 30%) --> hoe meet je zoiets?
- Activeert het volledige lichaam --> hopen andere oefeningen ook
- EMS training --> tof, nut?
- Snel resultaat --> zie punt 1
- Snellere vetverbranding --> same
- Huidversteviging --> misschien is dat iets specifiek hiervoor, tenzij ze bedoelen dat grotere spieren daarvoor zorgen
- Rugversteviging --> zoals elke rugoefening
- Medisch goedgekeurd toestel --> lijkt me weinig te zeggen over gebruik als hobby
Dit alles gewoon mijn mening en niet slecht bedoeld hoor.

Als het echt fit, afgetraind worden is in 20 minuten zonder echt moet te maken, dan neem ik me ook meteen een jaarabo 
)
(geen kritiek op de persoon die dat van efit had gepost btw)