Ik begrijp dat ik tegenstrijdig overkom, ik merk ook dat ik beetje in een tweestrijd zit.
Langs de ene kant wil ik hoog kunnen benchen, vind dat heel imposant en geeft ook enorm veel voldoening. Langs de andere kant ben ik uiteindelijk wel beginnen trainen met als doel om er gespierd uit te zien......
Er zijn maar 2 oefeningen waarbij gewicht mij echt boeit, dat is bench press en shoulder press.
Maar ik merk nu ook op dat ik beter gewoon voor massa blijf trainen en de kracht zal ook wel deels volgen... Als die powerlifting trainingen echt meermaals per week moeten enzo, dat conflicteert met mijn huidig schema en ik wil mijn split schema gewoon aanhouden...
Ik ben wel van plan om eens aantal reps overhoop te gooien, ipv altijd tot 10 te gaan eens een tijdje tot 8.
Ik ga normaalgezien volgende week naar een voedingscoach, ale, blijkbaar is hij personal trainer / z'n eigen gym, en voedingscoach.
Ik heb een afspraak gemaakt voor vetmeting / analyse lichaam en voedingsschema op maat van mijn doelen.
Zelfs bij dat laatste spreek ik m'n eigen weer vaak tegen... Ik wil blijven progressie maken en bijkomen, maar langs de andere kant wil ik van mijn zwembandjes af... Ik denk dat het vooral te zien is waar mijn vet zit, als de metingen in mijn bovenlichaam (los van de buik) meevallen, misschien als ik een lichte cut start dat mijn massa verlies in mijn borst/armen dan meevalt...
Ik heb geen ambitie om zeer laag te gaan, maar ik wil gewoon af van die zwembandjes want dat trekt echt nergens op en verkloot dus eigenlijk heel uw figuur.