Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijke selectie.Recent 1 maand naar Brazilië geweest en was van plan daar een paar Braziliaanse artiesten op vinyl te scoren maar ontdekt dat vinyl daar nog duurder is dan hier en niks gekocht. Terug hier wel eens misgegaan online en in winkels.
Brazilian nuggets 2
Brazilian nuggets 3
Ploegendienst - Geen titel
Poison Ruïn - Hymns From The Hills
Osees - Abomination Revealed At Last
Autobahns - First LP
Superdiscount 2
Fcukers - Ö
Uranium Club - Infants Under The Bulb
Go for it !Is er eigenlijk een apart topic voor popmuziek?
)enige topic dat ik kon terugvinden met 'pop' in de titel is deze precies:Is er eigenlijk een apart topic voor popmuziek?

Het zou voor mij meer over bijvoorbeeld hyperpop, experimentele pop of electropop gaan. Doorgaans net onvoldoende elektronica om in het beats/experimentele elektronica topic te zetten, of te poppy voor het indie/post/... rock topic (blijft natuurlijk wel subjectief).enige topic dat ik kon terugvinden met 'pop' in de titel is deze precies:
Niet zeker of het een goede topic titel is, maar sinds het geen enkele zin heeft om een apart topic te creeren voor een heleboel genres, moeten we wel inventief zijn. Maar als jullie een opmerking hebben dat een genre er niet bijpast, shoot. Daarnaast aanverwanten zijn ook welkom.
Prachtig liedje. Originele versie is ook mooi, maar dit shoegaze/neo-psychedelia/dream pop nummer vind ik een van de beste nummers ooit.
Braziliaans neo-psychedelisch nummer. Warme taal dat portugees!
Nog zo een dream pop / synthpop nummer uit Polen waar...
Laatste post dateert er van 2023, weet niet of dat is wat je zoekt?![]()

Ik zou het geen pop noemen maar héél toegankelijke electronische muziek.Heerlijke selectie.
Die plaat van Fcukers is zo fun. Samen met Underscores mijn favoriete popalbums van het jaar tot nu.

Excuses, hipstercreds zijn ook belangrijk!Ik zou het geen pop noemen maar héél toegankelijke electronische muziek.![]()

Ik wil wel komen luisteren!Gold Listening Bar te Gent vraagt gast selectors in het najaar. Iemand geïnteresseerd om dat in duo te doen, alleen schijt ik in mijn broek.
Ik ook. Laat maar weten wanneer.Ik wil wel komen luisteren!