Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het valt totaal niet op dat je plots geld verdient.Deafheaven - Lonely People with power
Deftones - Private Music
Whitechapel - Hymns in Dissonance

Lorna was er nog niet doel was weg ik was verlorenHet valt totaal niet op dat je plots geld verdient.![]()
Hier nog niets, ik vrees dat mijne Quaristice lost in transit is... :-(Pakket vandaag toegekomen !
Hier nog niets, ik vrees dat mijne Quaristice lost in transit is... :-(
Geduld loont! Pakje net afgeleverd.....Neen, maar ik zit onder de €150 IOSS limiet dus dat zou niet mogen uitmaken. Maar normaal krijg je sowieso een bericht van overdracht bij binnenkomen in de EU.. Zullen zien..

goated albumGoat - World Music

Persoonlijk koop ik een pak minder platen dan vroeger, de nieuwprijzen zijn idd gigantisch gestegen. Koop nu veel selectiever.Yikes ik was benieuwd wanneer ik voor het laatst nog platen gekocht heb, laatste post met aankopen in dit topic was 28 december 2023. En dat waren toen de eerste van dat jaar.
De discussie van de sterke prijsstijging is al genoeg gevoerd maar blijkbaar vind ik het het geld niet meer waard en heb ik onbewust de hobby stopgezet. Van tijd tot tijd kijk ik nog wel eens naar wat er op mijn wishlist staat maar prijzen onder de €30 zijn zeldzaam en dat is al een pak meer dan wat ik gemiddeld uitgegeven heb aan vinyl. Regelmatig albums tegen gekomen die meer dan €40 voor een single LP zijn, pfoe.
Misschien ook niet slecht om een indefinite hiatus te nemen met het oog op een potentiële verhuis in de toekomst. De 250+ platen die ik nu heb gaan al niet zo plezant zijn...