Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ragged lag er wel maar 75 euro ?!Het is een begin. Nog 56378912133 te gaan.
Volgende: Ragged Glory, Tonight's The Night, Everybody Knows This Is Nowhere, After The Goldrush, On The Beach en Harvest Moon.
Recent uitgebrachte reissue uitgebreid met 4 bonusnummers waarschijnlijk? Bij JPC 57,99 EUR.Ragged lag er wel maar 75 euro ?!
Yup, zo van die deluxe edities mogen bestaan he maar voorzie dan toch ook gewoon de standaard versieRecent uitgebrachte reissue uitgebreid met 4 bonusnummers waarschijnlijk? Bij JPC 57,99 EUR.
Wat een prijzen toch tegenwoordig. Blij dat ik het altijd bij CD heb gehouden.
Schaf dan maar wat Spacemen 3 aan ookThe Feelies - Crazy Rhythms
Talk Talk - Spirit of Eden
Het valt niet op dat de 80's Battle Royale eraan komt
.Talking Heads, Sonic Youth, Public Enemy, Wipers, Big Black,... My oh myThe Feelies - Crazy Rhythms
Talk Talk - Spirit of Eden
Het valt niet op dat de 80's Battle Royale eraan komt
Schaf dan maar wat Spacemen 3 aan ook.
Integendeel. Nu weet je zeker dat je voor Spacemen 3 gaat stemmenJa merci he, maak mijn keuze nog maar wat moeilijker.
.Wel een klein fortuin kwijt voor ocharme 4 platen.

Ik zie de logica van die prijzen vaak niet. Sommige reissues die ik heb liggen gaan aan 150 euro op discogs terwijl er nog steeds represses gebeuren.Later kunnen we van die investering rentenieren, niet waar?![]()
Ik zie de logica van die prijzen vaak niet. Sommige reissues die ik heb liggen gaan aan 150 euro op discogs terwijl er nog steeds represses gebeuren.
Feit is dat ik bij nieuwe releases altijd wacht om de reviews te lezen van de drukkwaliteit, er zijn teveel slechte prints in omloop. Sommige labels drukken enkel maar crappy vinyl...Misschien omdat de kwaliteit van die laatste achteruit gaat ofzo?
Moet dringend eens een discogs profiel maken om te zien hoeveel ze waard is volgens die site maar telkens ik kijk naar de hoeveelheid lp's die ik ga moeten inbrengen is de motivatie opeens terug weg.Later kunnen we van die investering rentenieren, niet waar?![]()