Post uw nieuwe vinyl - B1

Van de afgelopen paar maand:

Amenra - De Doorn
Kludde, A Thousand Sufferings - Het Pact
HammerFall - Glory To The Brave
Hammerfall - Legacy Of Kings
Hammerfall - Crimson Thunder
HammerFall - Chapter V: Unbent, Unbowed, Unbroken
Rage Against The Machine - Rage Against The Machine
Bloodhound Gang - Hooray For Boobies

Social Distortion - Social Distortion LP (first pressing)
Social Distortion - Let It Be Me 12" promo
Social Distortion - Another State Of Mind 7" - clear vinyl (re-issue op XXX Records)
Social Distortion - Mainliner/Playpen 7"
Social Distortion - Whiskey 82 7" (Bootleg)
High Vis - Guided Tour LP - onyx - band version

Ik hoop dat ik het hier mag vragen.
Is er ergens een (betrouwbare) plek om op zoek te gaan naar een specifiek (tweedehands/ouder) LP-album? Mijn google-hits geven een beperkt aantal resultaten, maar ik weet niet wat ik kan vertrouwen.

Merci!

Ik hoop dat ik het hier mag vragen.
Is er ergens een (betrouwbare) plek om op zoek te gaan naar een specifiek (tweedehands/ouder) LP-album? Mijn google-hits geven een beperkt aantal resultaten, maar ik weet niet wat ik kan vertrouwen.

Merci!
Als je op zoek bent naar specifieke persingen lijkt Discogs mij zowat uw enige optie. Welk album zoek je net?

Als je op zoek bent naar specifieke persingen lijkt Discogs mij zowat uw enige optie. Welk album zoek je net?
Het is niet zo exotisch. Ik zou graag ‘Takk…’ van Sigur Rós hebben voor allerlei redenen. Ik vind wel een hit via Fnac bv maar das dan een soort van tweedehands doorverkoop ding wat ik niet echt betrouw.

Ik bekijk Discogs eens. Merci!

Het is niet zo exotisch. Ik zou graag ‘Takk…’ van Sigur Rós hebben voor allerlei redenen. Ik vind wel een hit via Fnac bv maar das dan een soort van tweedehands doorverkoop ding wat ik niet echt betrouw.

Die Fnac webshop kan je best vermijden, staan vaak albums ´beschikbaar´ die dat helemaal niet zijn.

Cannibal Corpse - Bloodthirst
Cannibal Corpse - Tomb Of The Mutilated
Cannibal Corpse - Vile
Cannibal Corpse - Eaten Back To Life

De reissue is op verschillende plaatsen te bestellen (MusicMania, Bandcamp, jpc.de,...)?

Eerste lading van 2025:

Voor de collectie
- Talk Talk - It's my Life (40th Anniversary)
- Robert Miles - Ultimate Collection

Voor de beats
- Temudo - Meteora op Fuse Imprint
- Barrow Boy presents Rave tracks of love vol 2 part 1
- Platipus 30 Years - 5/12
- Acid Asian - Deep Soul op KNTXT
- Marhu La monnaie op Electric Ballroom
- DJ Dag - People of the main op Damn
- Twice as Nice - Overture op Serious Beats (origineel ook in de collectie, maar deze heeft minder cracks :-D)
- Altinbas - Voyage EP op Token
- D-Devils - 6th Gate
- Belgian Bootlegs 4
- Lambda - Hold on Tight
- Hardspace Vol 1
- Hardspace Vol 3
- Hardspace Vol 4
- Hardspace Vol 5
- Christan Varela & Marco Bailey - CVMB op Materia
- Freefall ft Jan Johnston - Skydive
- Duderstadt & Anita Kelsey - Smile
- Ghostland feat. Sinead O'Connor & Natacha Atlas - Guide Me God (Mr Sam's Spiritual Son Of God Vocal Remix) (voor de La Bush vibes uiteraard)

Terug
Bovenaan