Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je op zoek bent naar specifieke persingen lijkt Discogs mij zowat uw enige optie. Welk album zoek je net?Ik hoop dat ik het hier mag vragen.
Is er ergens een (betrouwbare) plek om op zoek te gaan naar een specifiek (tweedehands/ouder) LP-album? Mijn google-hits geven een beperkt aantal resultaten, maar ik weet niet wat ik kan vertrouwen.
Merci!
Het is niet zo exotisch. Ik zou graag ‘Takk…’ van Sigur Rós hebben voor allerlei redenen. Ik vind wel een hit via Fnac bv maar das dan een soort van tweedehands doorverkoop ding wat ik niet echt betrouw.Als je op zoek bent naar specifieke persingen lijkt Discogs mij zowat uw enige optie. Welk album zoek je net?
Die Fnac webshop kan je best vermijden, staan vaak albums ´beschikbaar´ die dat helemaal niet zijn.Het is niet zo exotisch. Ik zou graag ‘Takk…’ van Sigur Rós hebben voor allerlei redenen. Ik vind wel een hit via Fnac bv maar das dan een soort van tweedehands doorverkoop ding wat ik niet echt betrouw.
Ik bekijk Discogs eens. Merci!
Waar gevonden als ik vragen mag?Cannibal Corpse - Bloodthirst
Cannibal Corpse - Tomb Of The Mutilated
Cannibal Corpse - Vile
Cannibal Corpse - Eaten Back To Life
Not Dead EnoughWaar gevonden als ik vragen mag?
De reissue is op verschillende plaatsen te bestellen (MusicMania, Bandcamp, jpc.de,...)?Het is niet zo exotisch. Ik zou graag ‘Takk…’ van Sigur Rós hebben voor allerlei redenen. Ik vind wel een hit via Fnac bv maar das dan een soort van tweedehands doorverkoop ding wat ik niet echt betrouw.
Ik bekijk Discogs eens. Merci!
Moet jij niet werken?De reissue is op verschillende plaatsen te bestellen (MusicMania, Bandcamp, jpc.de,...)?

T is een goeie die het zegtMoet jij niet werken?![]()