Post - / math - / experimental / indie rock

Door de release van het b-sides album nog eens gesukkeld in het genie dat These Arms Are Snakes was. :love:


Echt wel een topband. Heb ze één keer live gezien (voor Russian Circles dacht ik), gewoon een bom aan energie met een vrij crazy frontman.

Ha! En het is potverdorie de bassist van Russian Circles! 15 jaar later en dit forum weet me nog steeds van mijn sokken te blazen. Heerlijke schijf!
 
Ben ook nog eens door Oxeneers... gegaan, heerlijk album!


Verder nieuw recent werk van Fontaines DC en Kurt Vile, toch 2 favorieten. Nu halfweg door Fontaines, ze lijken een slomere tour op te gaan. Best moody. Vile is voor straks, maar daar verwacht ik weinig verrassingen maar eerder terug een fijn meanderende plaat waar het heerlijk in wentelen is.

 
Ben ook nog eens door Oxeneers... gegaan, heerlijk album!


Verder nieuw recent werk van Fontaines DC en Kurt Vile, toch 2 favorieten. Nu halfweg door Fontaines, ze lijken een slomere tour op te gaan. Best moody. Vile is voor straks, maar daar verwacht ik weinig verrassingen maar eerder terug een fijn meanderende plaat waar het heerlijk in wentelen is.

De opener van die Fontaines plaat is zó goed. Sommige nummers vind ik te poppy of voel ik nog niet helemaal. Laatste twee tracks though... :drool:
 
Ook zalig inderdaad.

@Hayrus Ist om te lachen kameraad ? :confused::confused::confused:
Nee ik vind het zalig dat die hier nog eens passeren! Heb er ooit nog voorprogramma mee gespeeld en ook met Soeyoez. Hebben zelfs een tijdje een gemeenschappelijk bandlid gehad, dus ik ken wel wat achtergrond van the cat. Weet niet of ze nu nog actief zijn, maar het waren leuke tijden :biglaugh:
 
Vandaag eens de singles beluisterd die The Smile al heeft uitgebracht. Van het solowerk van Yorke ben ik niet echt een fan. Maar dit klinkt echt veelbelovend.
 
Gisteren heeft Low hun nieuwe integraal live gespeeld in Trix... en dat was nog maar de eerste helft van het optreden. Die gitaargeluiden die Sparhawk uit zijn gitaarpedalen weet te persen zijn op de laatste plaat al indrukwekkend, maar live pas écht fenomenaal.
Wat een band.
 
vrijdag nieuwe muziekdag.
  • Arcade Fire - WE (al beluisterd, beter dan de vorige maar denk dat ik de band wat ontgroeid ben)
  • Sharon Van Etten - We’ve Been Going About This All Wrong
  • Warpaint - Radiate Like This
  • Belle & Sebastian - A Bit of Previous
  • Rolling Blackouts Coastal Fever - Endless Rooms
 
Niet zeker of ik al wil luisteren naar de nieuwe Kikagaku Moyo, misschien wacht ik liever af tot hun optreden in Botanique om the new stuff daar voor het eerst te horen.

Ufomammut knal ik sowieso vandaag ergens.
 
vrijdag nieuwe muziekdag.
  • Arcade Fire - WE (al beluisterd, beter dan de vorige maar denk dat ik de band wat ontgroeid ben)
  • Sharon Van Etten - We’ve Been Going About This All Wrong
  • Warpaint - Radiate Like This
  • Belle & Sebastian - A Bit of Previous
  • Rolling Blackouts Coastal Fever - Endless Rooms
Op basis van die verschrikkelijke single die ze op Radio1 al grijs gedraaid hebben, nul interesse meer in Arcade Fire. Voor mij stopt de discografie aan Reflektor.

Nieuwe Sharon van Etten interesseert me wel!
 
Terug
Bovenaan