Post jouw laatste aankoop/mod aan je wagen

Kheb nog geen deftige foto's. PPF vorig jaar op de voorkant laten plaatsen tegen steenslag, foto komt uit die shop in Oudenaarde -.-

Lichte vracht als daily momenteel :p
Prachtige wagen!
Ik dacht al dat ik dat interieur van die winkel herkende. Voor my geen Gyeon maar Nanolex :D

Beetje een dooie thread opnieuw reanimeren maar Leyo paddle extenders gekocht. Mocht eigenlijk wel standaard zijn, met die originele flappers doe je niet veel.

XQ3pv6B.jpeg

Beetje een dooie thread opnieuw reanimeren maar Leyo paddle extenders gekocht. Mocht eigenlijk wel standaard zijn, met die originele flappers doe je niet veel.

XQ3pv6B.jpeg
Gebruik jij die paddels echt? Ik merk bij mijn A6 met het hybride systeem, dat ik ze wel graag zou gebruiken. Maar ik heb geen "gevoel" over wanneer ik nu in toeren zit of niet, ne met het inpikken van die elektromotor schakel je ook niet altijd vlot op de toeren.

Gebruik jij die paddels echt? Ik merk bij mijn A6 met het hybride systeem, dat ik ze wel graag zou gebruiken. Maar ik heb geen "gevoel" over wanneer ik nu in toeren zit of niet, ne met het inpikken van die elektromotor schakel je ook niet altijd vlot op de toeren.
Ik hoor mijn toeren eigenlijk wel goed in sportmodus, en soms schakelt hij iets te laat naar mijn zin dus dan komen de paddles wel van pas :)
Kan eigenlijk niet zeggen dat ik een onderscheid merk tussen het elektrische en bezinegedeelte in hybridmodus, dat voelt aan als 1 geheel.

Dashcam geïnstalleerd. Wel veel gedoe maar 't is netjes. Ik maak me enkel zorgen over het feit dat ie niet meteen uit gaat als het contact uit gaat (aangesloten met splitter op regensensor).

H4JwoWJ.jpeg

Dashcam geïnstalleerd. Wel veel gedoe maar 't is netjes. Ik maak me enkel zorgen over het feit dat ie niet meteen uit gaat als het contact uit gaat (aangesloten met splitter op regensensor).
Tijdje geleden bij de mijne ook geïnstalleerd. Ook met de regensensor splitter. Was echt een gepruts en gefoefel voor die kabels weg te werken.

CvtcJyN.jpg

Je kan met de app 'Viidure' parkeermodus uitschakelen. Dan zal die ff aan blijven staan (paar minuten) en nadien uitschakelen.

Heb ook de start/stop met een memory-kabel uitgeschakeld, was echt lastig om telkens die knop in te drukken. Kon die niet deactiveren met mijn VCDS-kabel. Heb je een VagCAN Pro voor nodig.

0aTYiWp.png

Laatst bewerkt:
Tijdje geleden bij de mijne ook geïnstalleerd. Ook met de regensensor splitter. Was echt een gepruts en gefoefel voor die kabels weg te werken.

Je kan met de app 'Viidure' parkeermodus uitschakelen. Dan zal die ff aan blijven staan (paar minuten) en nadien uitschakelen.

Heb ook de start/stop met een memory-kabel uitgeschakeld, was echt lastig om telkens die knop in te drukken. Kon die niet deactiveren met mijn VCDS-kab. Heb je een VagCAN Pro voor nodig.

Die parkeermodus is wel een goeie tip, ga eens kijken of dat aan staat. Start/stop hoeft niet per se uit, is een hybrid dus 't gaat toch vaak tussen EV en benzine.

Die parkeermodus is wel een goeie tip, ga eens kijken of dat aan staat. Start/stop hoeft niet per se uit, is een hybrid dus 't gaat toch vaak tussen EV en benzine.
Parkeermodus stond bij mij standaard aan, dus heb dat maar voor de zekerheid uitgeschakeld. Vertrouwde het ook niet.

De mijne is een 1.4 TSI automatic, dus start/stop is rete irritant bij vertrekken. Bij alle modellen kan je dat met een VCDS uitschakelen, bij Skoda blijkbaar niet.

Een kofferbagagerandbeschermingslijstje of hoe dat ook heet. Normaal geen fan van plakdingen op een auto maar had al een kras van boodschappen en het ging niet de laatste keer zijn denk ik :)

CFFeQzv.jpeg

Een kofferbagagerandbeschermingslijstje of hoe dat ook heet. Normaal geen fan van plakdingen op een auto maar had al een kras van boodschappen en het ging niet de laatste keer zijn denk ik :)

CFFeQzv.jpeg
Ik ben ook aan 't kijken om zoiets te kopen. Waar heb jij het gevonden? En hoe handig moet je zijn om dat proper te doen?

CFFeQzv.jpeg
Ik heb daar speciaal ppf film laten plaatsen om krassen in de verf te vermijden.

Ik ben ook aan 't kijken om zoiets te kopen. Waar heb jij het gevonden? En hoe handig moet je zijn om dat proper te doen?
Ah, 't is een onderdeeltje van VW zelf dus overal te koop waar ze onderdelen verkopen. Niet heel handig, is met kleefstrips onderaan. Uitlijnen met de 11de rib in het midden waar het kofferslot zit en plakken maar :)

Terug
Bovenaan