Auto Post jouw laatste aankoop/mod aan je wagen

QWJEryj.jpg
Kort na ontvangst van de CLA ook een extra set originele A35 velgen gekocht. Initieel als wintervelg maar heb ze dan toch gekozen voor de zomers..

Nog niet 100% overtuigd.. maar is misschien ook wel gewend worden. Het meerspaakse model ken ik ook al van mijn vorige A klasse.

We zien wel, desnoods wissel ik de banden om tijdens de zomer-winter wissel 😊

velgen zijn beiden 19inch. Banden zijn 225/40/19.

Origineel vanboven, extra set onderaan :
 
Waarom staat dit topic op pagina 4? For Shame!

Vandaag nieuwe autoradio gestoken, was niet zo simpel aangezien het een volledig ingebouwde radio was.

979L0aF.jpeg


Nieuwe kader met losse Heater controls moeten bestellen. Wordt maar door 1 shop verkocht, en is in Japan. Komt uit Tokyo.
B3Uo5Cc.jpeg


Half het dashboard mogen demonteren dus, ook om micro en dab+ antenne te plaatsen aan het raam.

i2vWR8l.jpeg

92evazJ.jpeg


Best wel content met het resultaat, kan nu Android auto gebruiken met Spotify, en mijn favo nav app TomTom werkt er ook op.

6TWmqEe.jpeg


Lijkt mij toch ook iets uitstervens te zijn, losse autoradio's.
 
Waarom staat dit topic op pagina 4? For Shame!

Vandaag nieuwe autoradio gestoken, was niet zo simpel aangezien het een volledig ingebouwde radio was.

979L0aF.jpeg


Nieuwe kader met losse Heater controls moeten bestellen. Wordt maar door 1 shop verkocht, en is in Japan. Komt uit Tokyo.
B3Uo5Cc.jpeg


Half het dashboard mogen demonteren dus, ook om micro en dab+ antenne te plaatsen aan het raam.

i2vWR8l.jpeg

92evazJ.jpeg


Best wel content met het resultaat, kan nu Android auto gebruiken met Spotify, en mijn favo nav app TomTom werkt er ook op.

6TWmqEe.jpeg


Lijkt mij toch ook iets uitstervens te zijn, losse autoradio's.
Amai, proper gedaan. En een heel werkske. Ik herinner mij dat mijn vader dat vroeger ooit gedaan had, maar dan moeten we al over jaren 80 of begin jaren 90 spreken. En dat was nog zo'n universeel formaat, dus enkel wat prullen met de kabelkes.

Ge hebt uw stuur aan de verkeerde kant terug gezet trouwens. :unsure:
 
Een setje occasie dakdrager gekocht voor m'n Focus mk3.5
Met verbouwingen en verhuis in het verschiet, gaan ze denk ik wel van pas komen
 
Waarom staat dit topic op pagina 4? For Shame!



Lijkt mij toch ook iets uitstervens te zijn, losse autoradio's.
Damn, goed gedaan :D
Wij hebben als 2 de wagen een nissan micra van 12 jaar oud, dat via grootouders aan men lief geschonken is. Had daar graag zoiets ingezet, want dat heeft wireless, maar muziek al bv niet. Aan welke kostprijs moet ik denken voor zoiets?
 
Damn, goed gedaan :D
Wij hebben als 2 de wagen een nissan micra van 12 jaar oud, dat via grootouders aan men lief geschonken is. Had daar graag zoiets ingezet, want dat heeft wireless, maar muziek al bv niet. Aan welke kostprijs moet ik denken voor zoiets?
Welja radio zelf was 340 euro dacht ik, maar die kader en dergelijke heeft mij 380 euro gekost ofzo..
 
Damn, goed gedaan :D
Wij hebben als 2 de wagen een nissan micra van 12 jaar oud, dat via grootouders aan men lief geschonken is. Had daar graag zoiets ingezet, want dat heeft wireless, maar muziek al bv niet. Aan welke kostprijs moet ik denken voor zoiets?
Ik heb zo in mijn Ford Focus (2006) een radio ingeboud met bluetooth en DAB+ (1DIN, dus niet met schermpje zoals @Brecht), en die radio heeft me 120€ gekost.
Dan nog 1€ voor de bracket en 50€ voor een DAB+ antenne.
 
Gewoon van die 4-punts gordels? :p
idd, ca va nog :D

Op BG nog niet zo actief geweest, dus zal wat meer geschiedenis geven. 2j geleden op 9lives advies gevraagd voor aankoop nieuwe wagen. Ik had zo Audi S3, BMW 240i, BMW 135i op het oog voor es wat rondjes te rijden op de nordschleife. Tot iemand zei voor een lichtgewicht te gaan dusja Mazda MX5 en Lotus kwamen in het vizier.

Aangezien het ook mijn enige wagen was, i bought a Mazda:

MX5ND_Clastres%2B.jpg



Enkele trackdays later en hopen fun in den MX5, kwam Lotus in het vizier als meer track gericht. FF YOLO gedaan en MX5 te koop gezet aan nieuwprijs, kijken of er reactie kwam. Paar weken later auto al verkocht, Lotus kondigt einde Elise aan :oink:, snel moeten beslissen over stockwagen et voila:

Lotus3.jpg
 
Enkele trackdays later en hopen fun in den MX5, kwam Lotus in het vizier als meer track gericht. FF YOLO gedaan en MX5 te koop gezet aan nieuwprijs, kijken of er reactie kwam. Paar weken later auto al verkocht, Lotus kondigt einde Elise aan :oink:, snel moeten beslissen over stockwagen et voila:
klein kapitaal aan Gyeon en PPF ook precies :p
Toch altijd een machtige wagen zo een Elise. Toch niet uw daily vermoed ik?
De collega hier is gestopt met zijn Elise als daily te gebruiken, was toch iets te hardcore :p
 
Terug
Bovenaan