Andere Post hier je homescreen/lockscreen

Yes, heb hem sinds een week, zeer content van. Enorm wennen wel. Had al een s3 watch en buds dus past goed in het ecosysteem.
Gewoon uit interesse: wat is de reden dat je die specifiek hebt gekozen (want je zit hier dan in de prijsklasse van de S21 Ultra). Is het gewoon vanwege de kleinere form factor?
 
Ja het is eens iets anders he, vorige gsm was de pixel 4a en was zeer content van dat toestel, jammer genoeg waterschade geleden en moest toch kijken voor iets anders. Nooit een flagship gehad en dit sprak me echt wel aan.
 
Hier de dochter als achtergrond.
Maar ook mijn zus loopt met mijn dochter rond 😂.
Haar dochter wou foto's nemen met zus haar gsm. Die van mij was een gewillig model. Terwijl zus afgeleid was, snel efkes nichtje apart geroepen, gevraagd welke ze de leukste vond en dus heeft mijn zus nu als lockscreen een soortgelijke foto als deze met een kind dat niet van haar is... 😇
funny-young-girl-making-faces-260nw-137783459.jpg
 
Kent Iemand een mooie donkere wallpaper? Liefst gestyleerd en anime mag zeker

Als voorbeeld de noragami yato anime, ik vind de stijl goed, maar vind er mijn meug nog niet in

Of mag ook heel ander onderwerp zijn

De pixel 6 die afkomt heeft android 12, die zich aanpast aan de wallpaper

Alle ideeën zijn welkom, of stijlen ofzo

Edit, deze gevonden, vindk niet slecht :

Yato.(Noragami).full.2078635.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lock-screen:
emJB8XV.png


Start scherm:

1fZGyVO.png


Voorlopig dus deze...

De originele foto van het lock screen is echt :drool:

Maar krijg deze dus niet deftig in beeld, iemand een tip hiervoor? Ik heb de ogen maar in beeld gebracht, de foto zelf is het volledige hoofd
 
Ik weet niet goed, de originele foto is redelijk 4:3

Als ik achtergrond wil instellen kan ik feitelijk alleen maar nog inzoomen, dit is eigenlijk al de max hoe het gepresenteerd wordt... Ik kan dus nog 2 dingen doen: inzoomen of op de foto zoals je hem hierboven ziet de randen nog wat bijsnijden, dus nog meer eraf

Ps, foto's van een keigoeie artsite gehaald met letterlijk duizenden soorten artwork, wel niet meteen bedoeld om als wallpaper te downloaden, maar gewoon de foto's opslaan daar
 
Nu toch voor een amoled achtergrond gegaan:

mcUK2pu.png


Beetje minimalistisch, maar wel nice vind ik...

En die datum en temperatuur knoppen net boven de navigeer knoppen is precies een zone waar je weinig in kan veranderen (zelf bij nova launcher)

Het is dus dat of een google search bar, de optie om het leeg te laten is er precies niet...
 
En die datum en temperatuur knoppen net boven de navigeer knoppen is precies een zone waar je weinig in kan veranderen (zelf bij nova launcher)

Het is dus dat of een google search bar, de optie om het leeg te laten is er precies niet...
Nova Launcher => Bureaublad => Zoeken => Zoekbalk positie : Geen ;)
 
Thx, did the trick, ik wil deze balk met info wel, maar is nu een widget geworden bovenaan, thx


Ik kan er mss nog wat in prutsen, maar die nova launcher is eigenlijk super easy
Nova is simpel. Het lijkt in het begin allemaal wat veel maar door wat te proberen en kijken wat het doet leer je al heel veel.
 
Terug
Bovenaan