Andere Post hier je homescreen/lockscreen

Al een tijdje met deze, blijft me doen gniffelen
ih6rF60.jpg
 
Die is nice...

Met aangekochte themes enzo?
Nee. Ik gebruik Nova launcher Prime voor de extra mogelijkheid om aan te passen. Icons zijn "Aline" en de widget is van KWGT.
Verder Nicelock (voor Samsung) gebruikt om de klok bovenaan rechts te zetten ipv links en het VOLTE symbool te verwijderen.
 
Nee. Ik gebruik Nova launcher Prime voor de extra mogelijkheid om aan te passen. Icons zijn "Aline" en de widget is van KWGT.
Verder Nicelock (voor Samsung) gebruikt om de klok bovenaan rechts te zetten ipv links en het VOLTE symbool te verwijderen.
Cool, ik heb dees al wss ne keer gezegd, maar heb die dus in mijn bibliotheek die nova launcher, ne keer gekocht maar nooit echt gebruikt wegens dat ik er te weinig vanaf weet,

Waar staat uw batterij?? Edit, woops, das die 94,lmao
 
Cool, ik heb dees al wss ne keer gezegd, maar heb die dus in mijn bibliotheek die nova launcher, ne keer gekocht maar nooit echt gebruikt wegens dat ik er te weinig vanaf weet,

Waar staat uw batterij?? Edit, woops, das die 94,lmao
Zo moeilijk is dat niet hoor. Je kan er niets verkeerd mee doen. Gewoon wat proberen en staat het je niet aan zet je het gewoon terug.

Ja idd, batterij icoontje heb ik ook verwijderd. Zo nutteloos en het percentage is gewoon veel duidelijker.
 
Terug
Bovenaan