Polybeton voor oprit

Wij zijn voor onze nieuwbouw ook op zoek naar een geschikte oprit maar de gemeente heeft al laten weten dat ze daar iets water doorlatend verwachten en we zijn daar ook mee akkoord. Echter wel een allergie gekregen aan onkruid tussen klinkers uit peuteren bij ons huidig huis, en verdelgen willen we ook niet doen. Kiezels vind ik dan weer verschrikkelijk. Dus nu gewoon aan het peinzen over grasdallen maar niet zeker of dat gaat passen bij een moderne nieuwbouw.
 
Wij zijn voor onze nieuwbouw ook op zoek naar een geschikte oprit maar de gemeente heeft al laten weten dat ze daar iets water doorlatend verwachten en we zijn daar ook mee akkoord. Echter wel een allergie gekregen aan onkruid tussen klinkers uit peuteren bij ons huidig huis, en verdelgen willen we ook niet doen. Kiezels vind ik dan weer verschrikkelijk. Dus nu gewoon aan het peinzen over grasdallen maar niet zeker of dat gaat passen bij een moderne nieuwbouw.
Je kan die aviena-square ook met gras combineren. Wij hebben het met kiezels gedaan, eronder zit een doek tegen onkruid.

Dit is het resultaat:
Het moest bij ons volgens de gemeente ook waterdoorlatend zijn.
 
Is printbeton geen optie? Zo heb je een beetje van beide.
Maar natuurlijk opnieuw geen doorlaatbaarheid van water
In België is het lastig mensen te vinden die dat doen. Ik heb daar ooit (jaar geleden oid) naar gezocht en er zijn er weinig of geen, toch niet in mijn regio.
 
Terug
Bovenaan