Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als we het kunnen rapporteren als belachelijke argumentatie, en er op die manier tegen wordt opgetreden, is het voor mij ook OK. Dan zal het allicht ook wel snel gedaan zijn met dit soort verziekerij.
Kan er geen regel komen tegen het gebruik van troll-emoji's in posts in P&A? Emoji als hebben enkel als doel om mensen te schofferen en te ridiculiseren. Enfin, voor mij valt dat eigenlijk perfect onder belachelijke argumentatie.
Heb ik ook al eens gevraagd, maar blijkbaar was het niet mogelijk of wouden ze niet elk smiley gebruik apart gaan verbieden. Maar gewoon een verbod op die smiley in pol & actua lijkt me het meest gewenst.
Het ergste is dat de meeste die het gebruiken geen idee hebben waar oi22 vandaan komt of waar het effectief voor gebruikt moet worden.
Trollposts en -opmerkingen zijn tegen de regels en worden inderdaad ook zo bestraft. Of die nu met of zonder de oi22 worden gemaakt. Dus daar hoeft niet direct een aparte ban voor te zijn: zo’n post kan ook niet als er toevallig geen smiley in staat.
Kan er geen regel komen tegen het gebruik van troll-emoji's in posts in P&A? Emoji als hebben enkel als doel om mensen te schofferen en te ridiculiseren. Enfin, voor mij valt dat eigenlijk perfect onder belachelijke argumentatie.
Heb ik ook al eens gevraagd, maar blijkbaar was het niet mogelijk of wouden ze niet elk smiley gebruik apart gaan verbieden. Maar gewoon een verbod op die smiley in pol & actua lijkt me het meest gewenst.
Het ergste is dat de meeste die het gebruiken geen idee hebben waar oi22 vandaan komt of waar het effectief voor gebruikt moet worden.
Goh, if anything is dat gewoon een debiele ragebait emoji? Zeg dan toch gewoon wat je eingelijk feitelijk wil zeggen, i.p.v. te verstoppen met insinuaties a.d.h.v.
Goh, denk niet dat iemand vraagt om een ban ofzo? Zeg gewoon wat je wil zeggen in P&A i.p.v. je te scharen achter emoji's... Leest namelijk enorm tenenkrommend als je je hele betoog eindigt met een (retorische) vraag en ""