Ontspanning Pokémon verzameling (complete sets, super rares, crystals etc.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
/
Algemene informatie/specificaties
Nog niet meteen een richtprijs in gedachten.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Bij deze verkoop ik mijn Pokémon TCG verzameling. Het gaat om:
- Complete sets van: Base Set, Jungle, Fossil, Team Rocket, Gym Challenge, Gym Rocket, Neo Discovery, Neo Genesis
- Incomplete sets: Neo Destiny, Neo Revelation, Expedition Base set, Skyridge, Aquapolis, Ex Ruby & Sapphire, Ex Sandstorm, Ex Dragon, Ex Team Magma & Team Aqua, Ex Hidden Legends, Ex FireRed & LeafGreen, Ex Team Rocket en Ex Deoxys

In Base, Jungle en Fossil zitten er Nederlandstalige kaarten bij. Vanaf Team Rocket zijn het allemaal Engelstalige kaarten. Het gaat enkel weg in zijn geheel en bij een goed bod.

Staat ook op 2dehands (klik voor foto's van de holo's en secret rares)

Grtz,
Speedy :)
 
Heb zelf ook een gelijkaardige verzameling hier liggen met een groot aantal complete sets, benieuwd wat je ervoor zal krijgen! Succes met de verkoop
 
Ben ook wel benieuwd naar een eerlijke richtprijs.

Die filmpjes zijn "waardeloos", conditie van de kaarten valt totaal niet te bepalen op deze manier. Kaarten zitten ook per 2 tegen elkaar in de map? Zullen dus wel niet in de allerbeste staat zijn neem ik aan?
 
mooie collectie! succes met de verkoop!!
Heb zelf ook een gelijkaardige verzameling hier liggen met een groot aantal complete sets, benieuwd wat je ervoor zal krijgen! Succes met de verkoop
Bedankt.

Prachtige collectie! Jammer dat je niet apart verkoopt :)
Nee, momenteel niet. Misschien later wel!

o i heb ze ook met base 2 erbij. Mss effe 35k vragen ervoor
Ik heb die prijs op 2dehands gezet om de funbieders er uit te halen. Ik kan ook niet gewoon 'bieden' zetten want dan krijg ik voor alle zoekertjes apart biedingen binnen. ;-)

Haha als je 3k haalt dan is het al veel
Ik heb momenteel een bevestigd bod van 16,5k dus lach een beetje met jezelf. ;-)

Ik wacht nog steeds op een prijs 😂
Ik sta open voor een bod. '😂'

Ben ook wel benieuwd naar een eerlijke richtprijs.

Die filmpjes zijn "waardeloos", conditie van de kaarten valt totaal niet te bepalen op deze manier. Kaarten zitten ook per 2 tegen elkaar in de map? Zullen dus wel niet in de allerbeste staat zijn neem ik aan?
Filmpjes zijn eerder om een overzicht te geven van alle kaarten aangezien je maar 24 foto's per zoekertje kan uploaden. En nee, dit zijn kaarten die natuurlijk niet allemaal NM zijn. Dat lijkt me logisch uit de video's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan