Pokémon Legends: Arceus

RPG SWITCH Pokémon Legends: Arceus

Tegen dat een Switch game in de budgetbak gaat belanden :crazy:

Ook geïnteresseerd in deze maar ziet er idd niet goed uit dus even afwachten
 
Aangezien het spel al volledig gelekt is, ben ik al wat beeldmateriaal gaan opzoeken. Meeste ziet er toch echt niet fraai uit hoor.

Desondanks de baggere graphics lees ik toch frequent dat de gameplay best leuk zou zijn. Misschien kan Arceus dan toch de omwenteling zijn die de franchise nodig heeft!
 
Als deze goede reviews krijgt, dan denk ik wel van die vrij snel in huis te halen. Want zoals hierboven aangehaald: budgetbak en Nintendo-games gaan niet in 1 zin.
 
Heb het spel via via al binnen gekregen, zit zo'n tien uur ver en vind het Heerlijk! Verlies echt veel tijd met gewoon rond te lopen en Pokémon te vangen en random taken te doen. Qua gameplay overtreft dit wel al mijn verwachtingen en hoop eerlijk gezegd dat alle toekomstige Pokémon games op dit voortborduren ipv Sword/shield. Battles en zeker bosses zijn zeker uitdagend en ben toch geregeld al moeten gaan lopen van wilde beesten die me aant gangen waren. Verhaal zelf is natuurlijk ook veel interessanter dan andere Pokémon games.

Graphics vallen idd wat tegen maar je moet er wel opletten (stilstaan). Bewegend valt alles wel mee en de Pokémon zelf zien er wel goed en geanimeerd uit.

Dus ja, is zeker een verademing in de franchise en vind het tot nu toe een heel positieve verrassing.
 
Heb het spel via via al binnen gekregen, zit zo'n tien uur ver en vind het Heerlijk! Verlies echt veel tijd met gewoon rond te lopen en Pokémon te vangen en random taken te doen. Qua gameplay overtreft dit wel al mijn verwachtingen en hoop eerlijk gezegd dat alle toekomstige Pokémon games op dit voortborduren ipv Sword/shield. Battles en zeker bosses zijn zeker uitdagend en ben toch geregeld al moeten gaan lopen van wilde beesten die me aant gangen waren. Verhaal zelf is natuurlijk ook veel interessanter dan andere Pokémon games.

Graphics vallen idd wat tegen maar je moet er wel opletten (stilstaan). Bewegend valt alles wel mee en de Pokémon zelf zien er wel goed en geanimeerd uit.

Dus ja, is zeker een verademing in de franchise en vind het tot nu toe een heel positieve verrassing.
framedrops en dergelijke geen last van?

dat de wereld er wat minder gedetailleerd uitziet, ok. maar maak het ten minste 30fps en geen hoofdpijn inducerende beelden.
 
framedrops en dergelijke geen last van?

dat de wereld er wat minder gedetailleerd uitziet, ok. maar maak het ten minste 30fps en geen hoofdpijn inducerende beelden.
Nee, nog niks van gemerkt, ook niet tijdens Wilders stukken. Lijkt me dus wel stabiel tot hiertoe
 
Heb het spel via via al binnen gekregen, zit zo'n tien uur ver en vind het Heerlijk! Verlies echt veel tijd met gewoon rond te lopen en Pokémon te vangen en random taken te doen. Qua gameplay overtreft dit wel al mijn verwachtingen en hoop eerlijk gezegd dat alle toekomstige Pokémon games op dit voortborduren ipv Sword/shield. Battles en zeker bosses zijn zeker uitdagend en ben toch geregeld al moeten gaan lopen van wilde beesten die me aant gangen waren. Verhaal zelf is natuurlijk ook veel interessanter dan andere Pokémon games.

Graphics vallen idd wat tegen maar je moet er wel opletten (stilstaan). Bewegend valt alles wel mee en de Pokémon zelf zien er wel goed en geanimeerd uit.

Dus ja, is zeker een verademing in de franchise en vind het tot nu toe een heel positieve verrassing.
Zijn er pkmn gevechten?
Hoe zijn ze? Zoals andere pkmn games of meer interactief?
Kan je vechten tegen andere trainers of alleen wilde pkmn’s?
 
Zijn er pkmn gevechten?
Hoe zijn ze? Zoals andere pkmn games of meer interactief?
Kan je vechten tegen andere trainers of alleen wilde pkmn’s?
Er zijn nog gevechten en quasi hetzelfde als de mainstream games (turn based). Zowel tegen trainers als wilde Pokémon. Mr wel veel minder in aantal tegen trainers.

Speed speelt wel een iets belangrijkere rol, soms kan je dan twee keer na elkaar moven.

 
benieuwd hoe vlug Fnac zal leveren, ooit 2 weken moeten wachten op Zelda.
De site geeft aan dat ze de game in Antwerpen en Wijnegem al op voorraad hebben.
Hopelijk op release dus.
 
Er zijn nog gevechten en quasi hetzelfde als de mainstream games (turn based). Zowel tegen trainers als wilde Pokémon. Mr wel veel minder in aantal tegen trainers.

Speed speelt wel een iets belangrijkere rol, soms kan je dan twee keer na elkaar moven.

hmmm twijfel twijfel dan....
Wat is het doel van de game ? gewoon wilde pokemon vinden en ontdekken ? gelijk die pokemon ranger games?
Mag in spoiler tags ik heb daar geen problemen mee.
 
Ik weet het toch niet.
Dan krijg je reviews met zulke conclusies:
It may not be quite as bad as Sword/Shield but it’s still technically inept compared to other Switch exclusives. More complex elements are needlessly downplayed. No voice acting.

Om dan een 8 te geven... Ik ga even wachten om te horen wat "échte" spelers er van zeggen.
 
hmmm twijfel twijfel dan....
Wat is het doel van de game ? gewoon wilde pokemon vinden en ontdekken ? gelijk die pokemon ranger games?
Mag in spoiler tags ik heb daar geen problemen mee.
Pokémon zijn nog quasi onbekend in deze wereld dus je gaat eigenlijk de eerste Pokedex maken.

Jaa, vangen, vangen en vangen. Elke Pokémon heeft wat taken om hun Pokedex entry te maken dus dit ben je aan het doen vooral. Ik heb makkelijk elke Pokémon al 10 keer gevangen maar moet zeggen dat het leuk blijft.

Ondertussen vervul je opdrachten voor het verhaal. Je vecht tegen baas Pokémon om ze kalm te krijgen. Zoals gezegd zijn er trainer battles mr heel weinig, pak nu zo een vijftal simpele op 10 uur. Pokémon hebben ook geen abilities en nature en IV,s meer.
 
Ik weet het toch niet.
Dan krijg je reviews met zulke conclusies:


Om dan een 8 te geven... Ik ga even wachten om te horen wat "échte" spelers er van zeggen.
Voice acting had ik zelfs nog niet opgelet omdat ik meestal zonder geluid speel. In vergelijking met een BOTW zijn graphics wel karig, zeker nu ik is op scherm gespeeld heb ipv handheld.

Maar game-play zit echt wel goed, en verhaal ook wel, zeker voor een Pokémon game. Ik geniet van de open wereld en al de Pokémon er in te zien en ze te kunnen vangen en ontwijken. Maar kan zeker verbeterd worden, laten we zeggen dat ze echt de basis hebben gedaan om het spel goed te maken, en nergens echt super kwaliteit hebben bereikt. Dus met een 8 zou ik zeker akkoord gaan.
 
Pokémon zijn nog quasi onbekend in deze wereld dus je gaat eigenlijk de eerste Pokedex maken.

Jaa, vangen, vangen en vangen. Elke Pokémon heeft wat taken om hun Pokedex entry te maken dus dit ben je aan het doen vooral. Ik heb makkelijk elke Pokémon al 10 keer gevangen maar moet zeggen dat het leuk blijft.

Ondertussen vervul je opdrachten voor het verhaal. Je vecht tegen baas Pokémon om ze kalm te krijgen. Zoals gezegd zijn er trainer battles mr heel weinig, pak nu zo een vijftal simpele op 10 uur. Pokémon hebben ook geen abilities en nature en IV,s meer.
hmm klinkt wel wat saaikes om eerlijk te zijn lol...
kzal toch wat reviewes dan zien en gameplay beelden.
 
pokemon x/y was de hoogst scorende game met een gemiddelde van 88 dus deze met een 86 zal zeker niet slecht zijn.

Je moet ook geen zelda of mario kwaliteit verwachten dat zit er gewoon niet in.
 
Terug
Bovenaan