Pokémon Legends: Arceus

RPG SWITCH Pokémon Legends: Arceus

Gameplay ziet er wel ok uit, anders dan alle voorgaande.
Alsof ze wat moeite hebben gestoken in gameplay design.
Menus ook gelikter, lijkt me wel een toffe game te kunnen worden.
Een topper verwacht ik nu niet meteen.

 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Het ziet er inderdaad naar uit dat er wel eindelijk enkele verbeteringen inzitten tegenover de vorige 20 games maar ze denken nog altijd dat 10 bomen op een vlakte een bos is en dat 4 personen in de straat een bruisend dorp vormen:) Blijft toch een schande welke absolute minimum ze telkens presteren met zo'n franchise.
 
ik snap nog altijd de doel niet van deze game?
En hoe zijn de gevechten nu? klein deel van de filmpje toont precies een klein pokemon gevecht...?
 
mij ook nog niet allemaal duidelijk.
die 'gevechten' waar je als trainer moet dodgen zien er wel zeer vreemd uit. Benieuwd hoe ze dat uitgewerkt hebben (als dat al is uitgewerkt)
het gooien van pokeballs zonder in een gevecht te zitten, zouden ze auto-aim hebben? mikken met een switch is niet de gemakkelijkste.
het doel van het verhaal? nog niets echt over duidelijk denk ik, waarschijnlijk weer een mysterie onderzoeken?
 
Nog steeds niet overtuigd. Blijft er leeg uitzien en de quests lijken er 10 uit een dozijn te zijn…
Zitten zeker leuke dingen in, maar geen idee of het de game kan maken.

Daarnaast: waarom gameplay footage not final? De game releaset in 2 weken!
 
Nog steeds niet overtuigd. Blijft er leeg uitzien en de quests lijken er 10 uit een dozijn te zijn…
Zitten zeker leuke dingen in, maar geen idee of het de game kan maken.

Daarnaast: waarom gameplay footage not final? De game releaset in 2 weken!

Helemaal akkoord, er zitten dingen in die echt wel nieuw en leuk kunnen zijn maar ik vrees dat het allemaal te karig en oppervlakkig zal zijn.

De franchise had echt iets verfrissends kunnen gebruiken maar dit wordt het echt niet. Ik kijk uit naar de reviews of misschien eerder naar enkele "Let's Play's" maar mijn verwachtingen zijn zeer zeer laag.
 
Nog steeds niet overtuigd. Blijft er leeg uitzien en de quests lijken er 10 uit een dozijn te zijn…
Zitten zeker leuke dingen in, maar geen idee of het de game kan maken.
Lelijk echt waar, wanneer ge switcht van ps5 naar dit ist echt huilen met de pet op.
trailer bekeken op 65 inch oled en das gewoon een te groot verschil.
Daarnaast: waarom gameplay footage not final? De game releaset in 2 weken!
filmke is misschien al een half jaar geleden gecaptured?
kan zelfs zijn da ze tot 2 weken terug nog aan het optimisen geweest zijn.
 
Eigenlijk is het zeer jammer dat een franchise van het kaliber van Pokémon geen betere games heeft.

Er is lore genoeg om minstens even omvangrijk te zijn als iets als pakweg Star Wars en kijk wat voor een fantastische games die al gehad hebben.

Veel AAA developers en publishers zouden watertanden bij het idee dat zij eens een poging tot ontwikkelen van een Pokémon game mogen doen.
 
Leuk dat ze eens iets anders proberen. Heb preorder staan, maar verwacht er ook niet te veel van.
 
Ik speel nog maar juist pokemon, mijn eerste is shield en sword voor mij valt alles nog goed mee kan wel begrijpen dat het al 20 jaar het zelfde is dat er comentaar op komt
 
Lijkt me heel ontspannend, verwacht geen topgame maar iets ontspannend gelijk Pokémon Snap. Pokémon bezig zien en ze bestuderen maar nu door te vangen ipv foto's te nemen.
 
Ben al blij dat ze eens iets anders proberen. Ga wel eerst wat reviews afwachten. Mits niet al te hoge verwachtingen kan deze nog wel meevallen hoop ik.
 
Ben ook zeker blij dat ze andere dingen doen, momenteel lijkt de uitwerking gewoon wat pover. Maar laat ons inderdaad de definitieve release afwachten, misschien verbaast de laatste build ons nog.
 
Aangezien het spel al volledig gelekt is, ben ik al wat beeldmateriaal gaan opzoeken. Meeste ziet er toch echt niet fraai uit hoor.
 
Het ziet er wel leuk uit om eens te proberen, maar het zal een budgetbakgame worden, een keer in een jaar of 3-4 eens spelen. Voor een switchgame ben ik niet zo streng voor graphics, gaat me meer om de mechanics, en is al een vooruitgang tegenover vroeger toen er geen open wereld was... Alleen is er inderdaad veel ruimte voor verbetering. Zelda en Mario Odyssey hebben al aangetoond dat er meer uit te halen valt.
 
Terug
Bovenaan