PlayStation 5 Pro

Ik heb er ene gevonden, ene maar (sorry kaydoh).

Na mn werk aan nen dreamland gepasseerd, daar hebben ze in hun computer gekeken en daar waren er een paar me 1 op voorraad. Eerste dreamland da ik bel was hij gereserveerd, 2de dreamland hebben ze hem telefonisch gereserveerd voor mij.

Heb hem net afgehaald aan 119 euro.

Dus aan iedereen da er ene zoekt, mss eens de dreamland in de buurt proberen en wie weet is er nog nen dreamland in de buurt da hem op stock heeft. Of andere winkels uiteraard!
Geen probleem, merci voor de tip, net één afgehaald in Dreamland Beveren :) was de laatste

Eindelijk tijd om de pro eens deftig te testen. Wat zijn tot nu de mooiste games op de pro? Straks alvast alan wake 2 eens testen!

Man man wat gaan we nog allemaal meemaken 😮.
Kom het maar eens tegen,voor hetzelfde geld geloven ze het niet en sta je daar te blinken.
Ze heeft vooral geluk dat ze het verstand had om de tweede open te doen aan de winkel. Zo twee keer toekomen en zeggen dat er een steen in zat, ging waarschijnlijk minder geloofwaardig zijn. :lol:

Iemand die nog een PS5 Disc drive zoekt?

Heb een reservatie staan in Dreamland Deurne, wilde hem eerst afhalen om naar bol terug te sturen en mijn 30 euro te recupereren maar ga het zo laten en hier iemand een plezier doen.

Ja snap ik ook niet. Ik wil het wel kopen omdat het goedkoper is om een spel op cd te kopen ipv in de PSN store maar ik kan nog even wachten. Had beter in de Carrefour in Hasselt er ene voor 80 gekocht zoals Huske:p

Ik vermoed dat de meeste gewoon asap een disc drive willen hebben omdat ze al veel games/grote backlog hebben aangeschaft doorheen de ps5 periode.

Ja snap ik ook niet. Ik wil het wel kopen omdat het goedkoper is om een spel op cd te kopen ipv in de PSN store maar ik kan nog even wachten. Had beter in de Carrefour in Hasselt er ene voor 80 gekocht zoals Huske:p

Ik vermoed dat de meeste gewoon asap een disc drive willen hebben omdat ze al veel games/grote backlog hebben aangeschaft doorheen de ps5 periode.
Sorry, maar speel dan nog ff die games op uw PS5 tot die disc drive weer in stock is aan een normale prijs? Mijn PS4 Pro is zelfs nog aangesloten onder mijn TV.

Sorry, maar speel dan nog ff die games op uw PS5 tot die disc drive weer in stock is aan een normale prijs? Mijn PS4 Pro is zelfs nog aangesloten onder mijn TV.
Ik vind 100 euro al veel geld voor een disc drive. Ik snap ook niet dat sommige daar 200 euro aan uit geven.
Voor dat geld hebt ge al een Panasonic 4k blu-ray :rofl:

Terug
Bovenaan