Dus kort samengevat tis dus de moeite als je het niet erg vind alle Sony exclusives nog eens te herspelen 
Maar voor al de rest geen verschil zichtbaar.

Maar voor al de rest geen verschil zichtbaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien omdat mensen niet altijd de tijd hebben om er direct op te vliegen en uitgebreid te testen?Om terug on-topic te komen. Ik vind het verschil hier vs Tweakers wel opvallend. Ik heb hier letterlijk maar 1 iemand zijn ervaring ivm beeldkwaliteit (waar je uiteraard de Pro voor koopt) al zien delen en die was toch eerder lauwtjes. Op Tweakers daarentegen al verschillende reacties van mensen die zeggen dat het er een stuk beter (scherper) uitziet dan dat ze zelf verwacht hadden.
Inderdaad! Dat voortdurende gezaag blijft maar duren.Was ook mijn gedacht toen ik gisteren op tweakers zat. Hier is het constant zeveren over de prijs terwijl men daar wel bruikbare feedback geeft over de pro.
Heb je goed gekeken? Bij mij vielen ze direct uit de doos van de disc drive toen ik ze opende.Allez pro aangesloten
Ssd aangesloten
Disc drive… en er steken geen extra lange pootjes bij grmbl…
Goh, welke het exact is weet ik niet meer. Het is een bureau uit de Weba die ik toch wel al een jaar of 16 heb. Op mijn vorig appartement had ik links nog een extra deel zodat het een L-vorm bureau was. Voor ons huidig appartement had ik besloten van dat er af te laten omdat ik liever wat minder plaats met het bureau inneem.Welken bureau is dat? heb je die al lang?
Idd maar ga die niet kopenFair enough, maar dan besef je ook wel dat een Pro kopen ook compleet weggesmeten geld is.
PS: volgens Digital foundry moet Forbidden West echt verbluffend zijn op de pro. De indrukwekkenste game ooit op een console. Image quality moet subliem zijn. En was al subliem eigenlijk...

Gij nie alleende gameplay in hun ps5 pro review van forbidden west ziet er idd ongelooflijk goed uit.. vergelijkbaar met pc versie zelfs blijkbaar
damn, ik moet uit deze thread blijven![]()

jaKan de pro ook horizontaal gelegd worden zoals de gewone ps5?
Ik zie hem bijna altijd verticaal staan.
Mijn ps5 past horizontaal net in mijn tv kast.
Die kan je later nog toevoegen he.Ik denk dat ik hem toch gaan halenenige nadeel ik kan nergens die disc drive vinden aan een eerlijke prijs.