PlayStation 5 Pro

Met een prijs van 500 of net eronder zal een Switch 2 trager dan de gewone PS5 zijn, vrees ik. Dus binnen enkele jaren hopeloos verouderd.

Goh, als het zolang meegaat als de og Switch.. en bc is. Ma idd, was exact zelfde ah denken.

Zal wel net onder de 500 blijven. Ondertussen zijn ze wel door gans hun Wii U remaster periode door dus ik verwacht ook wel een bombardement aan nieuwe ip's en echt sequels.
Onbegrijpelijk met uw avatar dat ge Wind Waker en Twilight princess HD over het hoofd zou zien. :eviltongue: Als ze die nog uitbrengen, zal ik de switch van men neefkes nog eens lenen.

Right. Maar die hadden hun Wii U remasters al :p
En Tingle doet zelfs niet mee in Twilight Princess!

Met een prijs van 500 of net eronder zal een Switch 2 trager dan de gewone PS5 zijn, vrees ik. Dus binnen enkele jaren hopeloos verouderd.
De switch 2 specs zijn al lang bekend. (Niet officieel)
In dock mode is het ongeveer ps4 pro.

• CPU: 8-core ARM A78C
  • GPU: RTX 30 based, 1536 cores
  • RAM: 12GB @ 120GB/s speed
  • Storage: 256 GB UFS 3.0 on-board
  • Custom decompression hardware to make storage go brr
  • Same hybrid form factor, with touch screen and microphone
  • New magnetic rail system for the joy-cons
  • Same thickness, slightly taller/wider

• CPU clock speed: 1.5-2.0 GHz
  • Handheld GPU clock: 450-650 MHz
  • Docked GPU clock: 0.9-1.3 GHz
  • TSMC 4N based chip? (this bit is pretty controversial)

Info uit gelekte documenten, ex werknemers, Nvidia die indertijd gehackt was. Nvidia die het per ongeluk openbaar gezet had.

Laatst bewerkt:
Hopelijk enkele backward compatible games kunnen spelen zonder voortdurende framedrops. :sneaky:
This is Furukawa. At today's Corporate Management Policy Briefing, we announced that Nintendo Switch software will also be playable on the successor to Nintendo Switch. Nintendo Switch Online will be available on the successor to Nintendo Switch as well. Further information about the successor to Nintendo Switch, including its compatibility with Nintendo Switch, will be announced at a later date.

2:26 AM · Nov 6, 2024
·
5.1M
Views

sk12kgxrp4zd1.jpeg

Terug
Bovenaan