Sneeuwstorm
Well-known member
Met een prijs van 500 of net eronder zal een Switch 2 trager dan de gewone PS5 zijn, vrees ik. Dus binnen enkele jaren hopeloos verouderd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onbegrijpelijk met uw avatar dat ge Wind Waker en Twilight princess HD over het hoofd zou zien.Goh, als het zolang meegaat als de og Switch.. en bc is. Ma idd, was exact zelfde ah denken.
Zal wel net onder de 500 blijven. Ondertussen zijn ze wel door gans hun Wii U remaster periode door dus ik verwacht ook wel een bombardement aan nieuwe ip's en echt sequels.
Als ze die nog uitbrengen, zal ik de switch van men neefkes nog eens lenen.De switch 2 specs zijn al lang bekend. (Niet officieel)Met een prijs van 500 of net eronder zal een Switch 2 trager dan de gewone PS5 zijn, vrees ik. Dus binnen enkele jaren hopeloos verouderd.
Mee gekregenKunt proberen he![]()

lolMee gekregen![]()

Hopelijk enkele backward compatible games kunnen spelen zonder voortdurende framedrops.Wat kan de switch 2 in vergelijking met de eerste? Fantastisch toestel trouwens![]()

Ja, morgen verzenden en donderdag door PostNL hier gewoon voor de deur gesmeten.Hier ook niet. Morgen zeker?
Zoiets, jaJa, morgen verzenden en donderdag door PostNL hier gewoon voor de deur gesmeten.

This is Furukawa. At today's Corporate Management Policy Briefing, we announced that Nintendo Switch software will also be playable on the successor to Nintendo Switch. Nintendo Switch Online will be available on the successor to Nintendo Switch as well. Further information about the successor to Nintendo Switch, including its compatibility with Nintendo Switch, will be announced at a later date.Hopelijk enkele backward compatible games kunnen spelen zonder voortdurende framedrops.![]()
Dus wat is het probleem? Die worden gewoon deze nacht verzonden net zoals de rest dat vandaag nog besteld.ze mogen het bij bol al eens beginnen met verzenden.
Je kan het al op bol gewoon kopen met morgen levering…
Beu hé dat wachtenze mogen het bij bol al eens beginnen met verzenden.
Je kan het al op bol gewoon kopen met morgen levering…

Gewoon onderdeel van ongeduld…Dus wat is het probleem? Die worden gewoon deze nacht verzonden net zoals de rest dat vandaag nog besteld.