Den_John
Member
Afgelopen dinsdag stond er kortstondig weer een PS5 30th Anniversary Edition op Dreamland. Gezien het vorige keer niks was gezien de vraag groter dan het aanbod was, dacht ik: laten we maar eens opnieuw proberen. Bestellen en betalen lukte maarkreeg geen bevestigingsmail dat de aankoop succesvol was. Maw, opnieuw mailen naar de klantendienst om te vragen wat er aan de hand was wan bij 'Mijn bestellingen' op hun website zag ik de bestelling staan en mijn Mastercard Ward keurig in de min gezet. Gisteren antwoord gekregen:
Je moet wat chance hebben zeker?
Beste Jonathan,
Bedankt voor je bericht en voor het geduld dat je hebt gehad tijdens dit proces. Ik heb je bestelling meteen voor je nagekeken en ik kan je met plezier bevestigen dat er inderdaad enkele stuks van de PlayStation vrijgekomen zijn. Je bestelling is bij ons goed ontvangen en je bent één van de gelukkigen die een toestel zal toegestuurd krijgen.
Het lijkt erop dat er een klein technisch probleem was waardoor je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, maar ik kan je verzekeren dat alles correct geregistreerd is in ons systeem. Jouw PlayStation zal dus spoedig worden verwerkt en opgestuurd. Je hoeft verder geen stappen te ondernemen, en de verzending zal op de gebruikelijke manier plaatsvinden.
Onze excuses voor de verwarring die is ontstaan door het ontbreken van de bevestiging, en bedankt voor je geduld en begrip in deze kwestie. Als je nog vragen hebt of meer informatie nodig hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren. We helpen je graag verder.
Je moet wat chance hebben zeker?
.