PlayStation 5 Pro

@HUSKE

Als je het niet erg vind, je mag hem voor iemand anders laten hoor.
Ondertussen is hij beschikbaar in de Carrefour in mijn buurt en heb ik hem ook opzij kunnen leggen voor 76€ en krijg ik nog eens 1000 bonuspunten wat nog eens 10€ is!

Geen probleem, ik kan ook eentje annuleren. Ik ga ze morgen pas halen.

Ik heb er normaal 2 kunnen bestellen. Wie eentje wil voor €76 mag me pm’en. Vrijdag ga ik afhalen. Ik kan dan pas met zekerheid bevestigen of ik ze heb gekregen.

Ik ook kunnen bestellen in Oostakker. Te zien of de order effectief uitgeleverd wordt. Zou niet de eerste keer zijn dat ze achteraf komen zeggen dat het item niet op stock is.
Da ga wel zijn. Ze zijn gelinkt aan hun stock in de winkel. Heb het terplaatse ervaren

Waarom is dat hier eigenlijk zo een spel rond die disc drives al een week lang :p
Iedereen kan er hier precies 3/4 kopen met 40 euro korting xD

Ik heb er normaal 2 kunnen bestellen. Wie eentje wil voor €76 mag me pm’en. Vrijdag ga ik afhalen. Ik kan dan pas met zekerheid bevestigen of ik ze heb gekregen.
Ik ga die van mij ook vrijdag afhalen 😋
Waarom is dat hier eigenlijk zo een spel rond die disc drives al een week lang :p
Iedereen kan er hier precies 3/4 kopen met 40 euro korting xD
Omdat het de meeste webshops (tijdelijk) uitverkocht is en dat Carrefour nu een super promo doet. Normaal kost die 119,99€ en bij Carrefour met al promo's af komt die op 76€.
De disc drives zijn in afwachting voor de levering van de PS5 Pro.

Hier in de buurt ook geen supermarkets met nog voorraad (regio Tienen/Leuven). :headshake:

Indien er iemand eentje op overschot heeft, hier dus ook interesse.

Omdat het de meeste webshops (tijdelijk) uitverkocht is en dat Carrefour nu een super promo doet. Normaal kost die 119,99€ en bij Carrefour met al promo's af komt die op 76€.
De disc drives zijn in afwachting voor de levering van de PS5 Pro.
Ik snap het hoor, ik vind het gewoon grappig dat jullie hier al een hele week hetzelfde blijven zeggen en posten :p

Ik zal allessinds trachten de 3 drives aan 76€ te kopen, zal die 3de wel kwijtraken. Ik had er eentje over, maar Joeri was eerst.

Terug
Bovenaan