PlayStation 5 Pro

borsbeek antwerpen denk ik nog tekoop
heb zojuist ene besteld voor ophaling

OCTOBERDEAL coupon gebruiken voor 15% korting

Ben zelf van Wetteren, Oostakker en Sint Denijs is geen probleem voor af te halen maar de rest is nogal ver.
Stom is dat je ook niet kan zien waar ze wel in stock zijn + je kan ze ook niet naar je Carrefour van keuze laten leveren.

Als je wil thuisleveren gaat dat idd precies niet, my bad. In Hasselt zijn er nog beschikbaar (meer dan 2, kan max 2 bestellen), maar wss wat ver voor jullie. Ik moet daar toevallig zijn donderdag.
Kan je eentje voor mij bestellen aub met de 15% korting? Hier krijg ik telkens foutmelding bij inloggen :/

Ik heb er 2 bijbesteld en de bestelling is aanvaard, aan 76 euro/stuk, eentje voor mij, eentje voor LouGaroe.
Ik heb nog de bestelling van 80,28 euro open staan en wil die eventueel aan iemand anders hier laten.

Maar ik moet daar mss een topic in het te koop forumgedeelte aanmaken wss. Het zou af te halen zijn in Koersel, of verzenden op josten van de koper (bovenop de 80,28 dus). Anders annuleer ik.

Als het niet mag, dan mag een mod het deleten.

Ik heb er 2 bijbesteld en de bestelling is aanvaard, aan 76 euro/stuk, eentje voor mij, eentje voor LouGaroe.
Ik heb nog de bestelling van 80,28 euro open staan en wil die eventueel aan iemand anders hier laten.

Maar ik moet daar mss een topic in het te koop forumgedeelte aanmaken wss. Het zou af te halen zijn in Koersel, of verzenden op josten van de koper (bovenop de 80,28 dus). Anders annuleer ik.

Als het niet mag, dan mag een mod het deleten.
Ik wil hem anders wel incl verzending?

Ja, er staat eerste online bestelling met 15% korting. Dus hoop dat ze niet moeilijk gaan doen.
Aja, juist.
Als het niet meer lukt met de korting weet ik niet of het de moeite gaat zijn. Ik veronderstel dat als ze weer beschikbaar gaan zijn via Sony dat ze ook wel 89,99€ zullen kosten, kan mij moeilijk inbeelden dat Carrefour die met 30€ verlies gaan verkopen.

Laatst bewerkt:
Aja, juist.
Als het niet meer lukt met de korting weet ik niet of het de moeite gaat zijn. Ik veronderstel dat als ze weer beschikbaar gaan zijn via Sony dat ze ook wel 89,99€ zullen kosten, kan mij moeilijk inbeelden dat Carrefour die met 30€ verlies gaan verkopen.

Beide bestellingen zijn aanvaard en ga beide proberen te kopen. Ik laat je wel via PM het resultaat weten.

Toeme, dit topic niet goed genoeg gevolgd. Ik kom minstens 2x per week in een Carrefour Hyper, en gegarandeerd kon je die Drives gewoon met zelfscan doen, waar die dan automatisch 2+2 ging doen :p.

En ik vorige week zo blij als een kind dat ik een discdrive (€119) gevonden had in de carrefour en een verticale stand (€29) 😅
Staan ze nu in promo 😁 ze zijn nog gesealed dus dacht ‘ik breng ze terug en vraag een terugbetaling maar koop ze dan opnieuw aan de promoprijs’…kans dat iemand anders ze terug voor mij meeheeft is groot (kan ze maar moeilijk direct terugvragen na refund), en dan heb ik nog niks 😅

En ik vorige week zo blij als een kind dat ik een discdrive (€119) gevonden had in de carrefour en een verticale stand (€29) 😅
Staan ze nu in promo 😁 ze zijn nog gesealed dus dacht ‘ik breng ze terug en vraag een terugbetaling maar koop ze dan opnieuw aan de promoprijs’…kans dat iemand anders ze terug voor mij meeheeft is groot (kan ze maar moeilijk direct terugvragen na refund), en dan heb ik nog niks 😅
mischien met een maat gaan of zo en die ze direct laten meenemen

Laatst bewerkt:
Vind het gewoon raar dat er online staat vanaf 16 oktober en ondertussen precies nergens meer te vinden is.

Ik heb nog een kortingcode - 15% voor een eerste online bestelling, maar hier in het Gentse niet meer te krijgen...

Terug
Bovenaan