Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je eentje voor mij bestellen aub met de 15% korting? Hier krijg ik telkens foutmelding bij inloggen :/Als je wil thuisleveren gaat dat idd precies niet, my bad. In Hasselt zijn er nog beschikbaar (meer dan 2, kan max 2 bestellen), maar wss wat ver voor jullie. Ik moet daar toevallig zijn donderdag.
Ik wil hem anders wel incl verzending?Ik heb er 2 bijbesteld en de bestelling is aanvaard, aan 76 euro/stuk, eentje voor mij, eentje voor LouGaroe.
Ik heb nog de bestelling van 80,28 euro open staan en wil die eventueel aan iemand anders hier laten.
Maar ik moet daar mss een topic in het te koop forumgedeelte aanmaken wss. Het zou af te halen zijn in Koersel, of verzenden op josten van de koper (bovenop de 80,28 dus). Anders annuleer ik.
Als het niet mag, dan mag een mod het deleten.
Ik wil hem anders wel incl verzending?
.Tuurlijk niet. Ik wil het gerust zelfs afronden naar bovenZolang ik geen cent moet bijleggen is het allemaal goed.
Op voorwaarde dat ik er 3 meekrijg natuurlijk. Donderdagavond ga ik ze halen.

Bij deze is hij dan voor jou. Vermoed dat Hasselt (niet Kuringen, maar Hasselt zelf) er nog heeft, maar kan moeilijk alles opkopen....Tuurlijk niet. Ik wil het gerust zelfs afronden naar boven![]()
Toppie! Ge laat maar iets weten als het zo ver isBij deze is hij dan voor jou. Vermoed dat Hasselt (niet Kuringen, maar Hasselt zelf) er nog heeft, maar kan moeilijk alles opkopen....

Toppie! Ge laat maar iets weten als het zo ver is![]()
Aja, juist.Ja, er staat eerste online bestelling met 15% korting. Dus hoop dat ze niet moeilijk gaan doen.
Aja, juist.
Als het niet meer lukt met de korting weet ik niet of het de moeite gaat zijn. Ik veronderstel dat als ze weer beschikbaar gaan zijn via Sony dat ze ook wel 89,99€ zullen kosten, kan mij moeilijk inbeelden dat Carrefour die met 30€ verlies gaan verkopen.

ze zijn nog gesealed dus dacht ‘ik breng ze terug en vraag een terugbetaling maar koop ze dan opnieuw aan de promoprijs’…kans dat iemand anders ze terug voor mij meeheeft is groot (kan ze maar moeilijk direct terugvragen na refund), en dan heb ik nog niks 
mischien met een maat gaan of zo en die ze direct laten meenemenEn ik vorige week zo blij als een kind dat ik een discdrive (€119) gevonden had in de carrefour en een verticale stand (€29)
Staan ze nu in promoze zijn nog gesealed dus dacht ‘ik breng ze terug en vraag een terugbetaling maar koop ze dan opnieuw aan de promoprijs’…kans dat iemand anders ze terug voor mij meeheeft is groot (kan ze maar moeilijk direct terugvragen na refund), en dan heb ik nog niks
![]()
Nah kga ze gewoon houden, ok is een €33 die ik ‘teveel’ heb betaald maar is me teveel gedoemischien met een maat gaan of zo en die ze direct laten meenemen