Thnx. Ook kunnen bestellen maar toch kon ik de code octoberdeal niet toevoegen, ondanks dat het mijn eerste online bestelling was.Ik heb hem in Oostakker kunnen bestellen.
Met bovenstaande codes komt het op +-76€.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx. Ook kunnen bestellen maar toch kon ik de code octoberdeal niet toevoegen, ondanks dat het mijn eerste online bestelling was.Ik heb hem in Oostakker kunnen bestellen.
Met bovenstaande codes komt het op +-76€.
@HUSKE
Als je het niet erg vind, je mag hem voor iemand anders laten hoor.
Ondertussen is hij beschikbaar in de Carrefour in mijn buurt en heb ik hem ook opzij kunnen leggen voor 76€ en krijg ik nog eens 1000 bonuspunten wat nog eens 10€ is!
Super! Toch bedankt voor de moeite te willen doen!Geen probleem, ik kan ook eentje annuleren. Ik ga ze morgen pas halen.
Da ga wel zijn. Ze zijn gelinkt aan hun stock in de winkel. Heb het terplaatse ervarenIk ook kunnen bestellen in Oostakker. Te zien of de order effectief uitgeleverd wordt. Zou niet de eerste keer zijn dat ze achteraf komen zeggen dat het item niet op stock is.

Da ga wel zijn. Ze zijn gelinkt aan hun stock in de winkel. Heb het terplaatse ervaren
Moest het mogelijk zijn, zou ik wel eentje willen (zou dan wel verzonden moeten worden). Maar ik geef met plezier een extraatje.Geen probleem, ik kan ook eentje annuleren. Ik ga ze morgen pas halen.
Ik ga die van mij ook vrijdag afhalenIk heb er normaal 2 kunnen bestellen. Wie eentje wil voor €76 mag me pm’en. Vrijdag ga ik afhalen. Ik kan dan pas met zekerheid bevestigen of ik ze heb gekregen.
Omdat het de meeste webshops (tijdelijk) uitverkocht is en dat Carrefour nu een super promo doet. Normaal kost die 119,99€ en bij Carrefour met al promo's af komt die op 76€.Waarom is dat hier eigenlijk zo een spel rond die disc drives al een week lang
Iedereen kan er hier precies 3/4 kopen met 40 euro korting xD
PmIk heb er normaal 2 kunnen bestellen. Wie eentje wil voor €76 mag me pm’en. Vrijdag ga ik afhalen. Ik kan dan pas met zekerheid bevestigen of ik ze heb gekregen.
Ik snap het hoor, ik vind het gewoon grappig dat jullie hier al een hele week hetzelfde blijven zeggen en postenOmdat het de meeste webshops (tijdelijk) uitverkocht is en dat Carrefour nu een super promo doet. Normaal kost die 119,99€ en bij Carrefour met al promo's af komt die op 76€.
De disc drives zijn in afwachting voor de levering van de PS5 Pro.

Geen idee. Ik heb het mij ook al afgevraagd.Dat afhaalpunt in oostakker is dat gewoon die infobalie? Tijdje geleden dat ik er nog was.
Vroeger was er een drive afhaalpunt op de parking. Geen idee of dat nu nog zo is.Dat afhaalpunt in oostakker is dat gewoon die infobalie? Tijdje geleden dat ik er nog was.