PlayStation 5 Pro

Vind het gewoon raar dat er online staat vanaf 16 oktober en ondertussen precies nergens meer te vinden is.

Ik heb nog een kortingcode - 15% voor een eerste online bestelling, maar hier in het Gentse niet meer te krijgen...
Inderdaad. En er zijn maar 2 hypermarkets in het Gentse, alle 2 niet beschikbaar.

Juist besteld in Oostakker voor 76 euro. 😆

Ik heb 2 bestellingen kunnen doen.
1 van 2 disc drives aan ongeveer 76 euro/stuk.
1 van 1 disc drive, ook aan ongeveer 76 euro.

Maar ik ga maar 1 bestelling kunnen claimen met die korting zeker? De site heeft dat wel toegelaten.
Ik wou die 2de claimen op mijn vrouw haar naam, maar de site logde automatisch in onder mijn account...

@HUSKE

Als je het niet erg vind, je mag hem voor iemand anders laten hoor.
Ondertussen is hij beschikbaar in de Carrefour in mijn buurt en heb ik hem ook opzij kunnen leggen voor 76€ en krijg ik nog eens 1000 bonuspunten wat nog eens 10€ is!

@HUSKE

Als je het niet erg vind, je mag hem voor iemand anders laten hoor.
Ondertussen is hij beschikbaar in de Carrefour in mijn buurt en heb ik hem ook opzij kunnen leggen voor 76€ en krijg ik nog eens 1000 bonuspunten wat nog eens 10€ is!
Waar is hij te krijgen?.
Ik zoek nog eentje
Hoe komen jullie trouwens dan op 76 euro terecht?

Laatst bewerkt:
Ik ook kunnen bestellen in Oostakker. Te zien of de order effectief uitgeleverd wordt. Zou niet de eerste keer zijn dat ze achteraf komen zeggen dat het item niet op stock is.

Terug
Bovenaan