PlayStation 5 Pro

Ja goed, maar als iemand nog de 'gewone' Pro wil, deel ik wel een link dan naar waar je hem allemaal nog kan kopen. Al komt die toch overal te koop op release.

€1099 voor 30th anniversay PS5 Pro, No thx... uiteindelijk is ook maar "visueel". Ik wacht wel als ze dien PS5 Pro eens in korting zetten zoals vorig jaar in juni days of play.. Voor €600 of minder wil ik hem wel..

Snap dat gezaag toch niet van die scalpers. Wat had je nu verwacht maar slechte 12000 exemplaren...

Natuurlijk gaan mensen dat opkopen en doorverkopen. Ik zou net hetzelfde doen ...
Omdat het ganse systeem gewoon scalping aanmoedigd, en mensen int zak zet die niet altijd achter hun PC scherm zitte te staren om een exemplaar te kunne bemachtigen? Zo moeilijk is het niet. Je verwart "gezaag" met frustratie. Ik ben akkoord dat het aantal exemplaren wat belachelijk is in deze situatie.

Waarom niet gewoon dit simpel systeem: laat de pre-orders openstaan voor de periode die ze vermelden - daarna niet meer bestelbaar. Het is nog steeds limited, en je geeft iedereen een faire kans. Meer mensen hebben het, iets wat sowieso waarde gaat hebben in de toekomst, en Sony heeft meer geld.

Terug
Bovenaan