Idem.Euh, maakt mij allemaal niet uit. IK WIL DIE PS5 PRO 30TH ANNIVERSARY![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem.Euh, maakt mij allemaal niet uit. IK WIL DIE PS5 PRO 30TH ANNIVERSARY![]()
Zit al gans de dag dat te doen, zonder succes...de pro komt terug beschikbaar ieder 25 min na uitverkoop. DUs refreshen als nen zot! mensen die annuleren ofzow
Hoe bedoel je de website die niet verder wil of console niet beschikbaar?Zit al gans de dag dat te doen, zonder succes...
Dat het niet beschikbaar komtHoe bedoel je de website die niet verder wil of console niet beschikbaar?
Voor mensen die niet goed op website geraken, ik merk dat firefox er beter op geraakt en alles net wat beter gaat

Maar bedoelt hij ook niet de gewone pro? want die andere zie ik nu niet af en toe eens terug komen.Dat het niet beschikbaar komt![]()
Ja sorry, maar wie caret nu om de gewone Pro? Kan ik nog pre-orderen quasi overal.Maar bedoelt hij ook niet de gewone pro? want die andere zie ik nu niet af en toe eens terug komen.
Ja, ik weet wel, maar ik wil maar zeggen dat ik daar een misverstand zieJa sorry, maar wie caret nu om de gewone Pro? Kan ik nog pre-orderen quasi overal.

In het laatste nieuws staat dat de speciale PS5 pro al doorverkocht wordt voor 10 000 euro. Ja wadde...

En niet eens gratis verzending!Voor 1 miljoen al![]()
② PlayStation 5 Pro - 30th Anniversary Limited Edition bundel — Spelcomputers | Sony PlayStation 5 — 2dehands
PRE ORDER (Beschikbaar 21/11)www.2dehands.be
![]()
Lol, dat is diezelfde als daarstraks al gepost is. Die zijn ze heel de dag al aan het trollen.Voor 1 miljoen al![]()
② PlayStation 5 Pro - 30th Anniversary Limited Edition bundel — Spelcomputers | Sony PlayStation 5 — 2dehands
![]()

Omdat het ganse systeem gewoon scalping aanmoedigd, en mensen int zak zet die niet altijd achter hun PC scherm zitte te staren om een exemplaar te kunne bemachtigen? Zo moeilijk is het niet. Je verwart "gezaag" met frustratie. Ik ben akkoord dat het aantal exemplaren wat belachelijk is in deze situatie.Snap dat gezaag toch niet van die scalpers. Wat had je nu verwacht maar slechte 12000 exemplaren...
Natuurlijk gaan mensen dat opkopen en doorverkopen. Ik zou net hetzelfde doen ...
Voor 1 miljoen al![]()
![]()
Ik, Google chrome gaf foutmelding altijd met afrekenenWie heeft de Pro 30th effectief in zijn mandje kunnen plaatsen maar liep hem alsnog mis?
Ik alvast![]()
. Zat op werk, anders had ik die gehad...