600€....ain't gonna happenIk wacht wel als ze dien PS5 Pro eens in korting zetten zoals vorig jaar in juni days of play.. Voor €600 of minder wil ik hem wel..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
600€....ain't gonna happenIk wacht wel als ze dien PS5 Pro eens in korting zetten zoals vorig jaar in juni days of play.. Voor €600 of minder wil ik hem wel..

Ik zag daar een funbieder tss staan: dr MarioAl 2 miljoen zelfs!

In het laatste nieuws staat dat de speciale PS5 pro al doorverkocht wordt voor 10 000 euro. Ja wadde...
€1099 voor 30th anniversay PS5 Pro, No thx... uiteindelijk is ook maar "visueel". Ik wacht wel als ze dien PS5 Pro eens in korting zetten zoals vorig jaar in juni days of play.. Voor €600 of minder wil ik hem wel..
Wie niet. Bij mij ging het mis toen ik op betalen drukte. Niet meer op voorraad. Zat nochtans in winkelmandEuh, maakt mij allemaal niet uit. IK WIL DIE PS5 PRO 30TH ANNIVERSARY![]()
Voor mij is de Pro wat de gewone PS5 eigenlijk had moeten zijn.Voor degenen die de pro skippen is de pro uiteindelijk ook een goede zaak, want achteraf speel je uw PS5 spellen in bc op de ps6 in veel betere staat natuurlijk.
Daar ben ik het mee eens. Ik ben altijd heel blij geweest met de PS5. Het ding is razendsnel, was best krachtig, zeker in verhouding met de ps4 was de ps5 best impressive. Maar tegenwoordig vergen games zoveel kracht. Belichtingstechnieken, 4K textures, noem maar op. En al snel vond ik het frustrerend om zaken zoals RT te laten vallen in performance mode. Dus ik was al heel snel degene die hier zat te roepen van, "Ik wil een pro console, zodat ik niet meer moet kiezen tussen Performance of Fidelity". Of zodat je toch in 60 fr de fidelity hebt die je effectief wil hebben. Grappig is dat DF het nu ook zo letterlijk in de picture brengt. Dit is exact zoals ik altijd zei dat men de PS5 pro ging promoten. Zo moeten ze het doen, want met de PS4 was het veel simpeler. Daar ging je namelijk van 1080 naar 4K(geupscaled). Dus mensen begonnen 4K tv's te kopen toen en uiteraard was de pro zeer interessant dan. Nu met de 5 is het iets moeilijker om over te brengen naar de gamer.Voor mij is de Pro wat de gewone PS5 eigenlijk had moeten zijn.
Ook ben je imo het best dat je hem direct koopt (als je hem sowieso zou kopen) want als je nog een paar jaar wacht kan je beter direct voor de PS6 gaan. De base PS5 bestaat 4 jaar, dan nog 4 jaar met de Pro en dan zal de PS6 er wel ongeveer gaan zijn.
.Mij eigenlijk ook. Ik twijfelde eigenlijk wel een beetje of het effectief wel de moeite zou zijn.Analyse van DF heeft me toch over de streep getrokken, dat het blijkbaar toch de upgrade waard is als je voornamelijk performance speelt nu. Heb er ineens ook een disk drive en stand bij gepakt, maar nog geen bestelbevestiging ontvangen. Wel al bevestiging van de Pro pre-order.
).Dit is echt puur de 3de partij die er geld op wil winnen...Eigenlijk schandalig die prijzen.
Ze beginnen echt Apple te worden..
Gezien ze geen grote concurrentie meer hebben, en we grafisch op een punt zitten dat er simpelweg nauwelijks echt studios zijn om het onderste uit de kan te pushen, denk(hoop) ik dat de ps6 nog een jaar of 6 op zich laat wachten. Ik verwacht alvast dat dit de langste cyclus word.als je nog een paar jaar wacht kan je beter direct voor de PS6 gaan
Ik hoop dit eerlijk gezegd ook wel.Gezien ze geen grote concurrentie meer hebben, en we grafisch op een punt zitten dat er simpelweg nauwelijks echt studios zijn om het onderste uit de kan te pushen, denk(hoop) ik dat de ps6 nog een jaar of 6 op zich laat wachten. Ik verwacht alvast dat dit de langste cyclus word.