Playseat WRC + Logitech G29 Driving Force

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/08/2023 23:58

nTk

New member
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
Playseat WRC + Logitech G29 Driving Force
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Herent
Hey red Bulleke,

de raceseat zelf is al bij al weinig gebruikt. Die heb ik eind vorig jaar van mijn neef overgenomen. Hij heeft die in de Corona-periode (2021 ergens) gekocht, ongeveer 1-2 maand gebruikt maar ook niet intensief, bleek achteraf een overmoedige aankoop, want amper gebruikt. Ik heb de stoel dan nog gebruikt van januari tot april dit jaar, 1x per week, en in april heb ik zelf een compleet nieuwe setup gekocht. Maar aan de stoel, ik kan foto's bezorgen, is te zien dat deze in bijzonder goede staat is. Ik heb de stoel van hem overgenomen om mijn eigen stoel aan mijn zoontje door te schuiven die geen stoel had, maar wel een stuur (die hij op zijn bureau monteerde, en vanop zijn bureaustoel gebruikte).

de logitech zelf, is wel gebruikt, 5-6 jaar, toch zeker 1x per week.
Er zijn gebruikssporen, en 1 schade die weinig zichtbaar is, op de usb-kabel naar de pedalen. Die heb ik proberen te "verstevigen" door er duckttape netjes rond te doen. Maar qua gebruik heeft het altijd, en tot in april, goed gewerkt. Mag altijd getest worden indien gewenst.

Alles staat sinds april dus geparkeerd wegens upgrade.
 
Zie onder :)
Op de laatste foto, maar het is een relatief klein stuk, kan je normaliter ver achteraan in 't midden ook het stukje duct-tape op de kabel zien.
Er hangt enkel wat stof op voor 't moment.

20230803-141237.jpg

20230803-141252.jpg
20230803-141300.jpg
20230803-141309.jpg
20230803-141316.jpg
20230803-141324.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan