PS5 Hardware Playseat challenge + G29 & shifter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
00/00/0000 00:00

nOOb 001

Member
iTrader: 100% (120/120)
Algemene informatie/specificaties
Playseat + g29 min 300 - meeneem 350
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Kan opgehaald worden aan de rand van Gent (buiten de LEZ-zone) of in Heist-op-den-Berg
Playseat mag buiten omdat hij te weinig in gebruik is.

Een zwarte playseat challenge, zoals op de fotos te zien in zeer goede staat.

Met logitech g29 inclusief shifter.
Voor de shifter kan er online een accesoire aangekocht worden om deze op de seat zelf te bevestigen, ik heb hem aan een los tafeltje bevestigd.

De pedalen zijn vastgezet met 3D-geprinte houders ipv de oorspronkelijk bijgeleverd velcro band.

Minimum 300
Meeneem 350

Fotos:

Op te halen aan de rand van Gent buiten de LEZ, of Heist-op-den-Berg (2220). Verzending ook mogelijk

Afsluit 48u na eerste bod met 15 min anti snipe regel
 
Onder de minimumprijs, maar gezien de prijzen op 2dehands.be en de leeftijd van het materiaal wel te verantwoorden:
Bod van 200eur, afgehaald aan de rand van Gent.
 
Nee klopt, het zijn daar ook vraagprijzen, waar meestal nog iets van af gaat, dat is in mijn bod ingerekend. Er staat er eentje aan 225. Weliswaar zonder shifter, maar dat is voor mij minder van belang. Die is wel nieuwer dan de jouwe
Wat kan je nog aan de prijs doen?
 
Op dit moment niets. Misschien over enkele maanden, maar voorlopig is hij nog af en toe in gebruik.
De meeneemprijs ligt misschien wat hoger, dat is voor iemand die hem zeker zou willen, de minimumprijs ligt in de lijn van de markt.

Ik wens je veel succes op 2dehands alvast, die van 225 is een uitzondering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan