PC upgraden — wat juist?

De nieuwste driver 7B86vAI1 is idd nog in beta, maar die heeft hij niet nodig. Versie 7B86vAH is de tweede nieuwste driver die de 5800X3D ondersteund, dus ik zie het probleem niet waarom het niet zou kunnen.
 
Ik blijf maar bumpen 🥲 mijn oude processor was vast gebrand aan de koeling. Hij had dat nog nooit meegemaakt. Kan ik dat voorkomen of had ik daar iets aan kunnen doen?
 
Ik blijf maar bumpen 🥲 mijn oude processor was vast gebrand aan de koeling. Hij had dat nog nooit meegemaakt. Kan ik dat voorkomen of had ik daar iets aan kunnen doen?
euh... een cpu is gemaakt van zand om het maar even simpel voor te stellen en tenzij uw cpu 1500 graden kan halen, kan die niet vastbranden aan uw koeler...

wat er wel kan is dat de thermal paste opgedroogd is waardoor die een beetje blijft plakken. door wat voorzichtig te wikkelen bij het demonteren van de koeler zou die moeten loskomen...

volgens mij doet uw pc boer bitter weinig upgrades en kent hij er bitter weinig van gezien zijn eerste uitspraak... ofwel probeert hij er wat extra geld uit te slaan met te zeggen dat het niet makkelijk ging :sarcastic:

zoals we eerder al zeiden... best een andere pc-boer zoeken of gewoon zelf doen.
 
Terug
Bovenaan