Dat hangt er vanaf tot hoe ver uw definitie van 'rondingen' reikt ...Er bestaan ook mannen die vallen op rondingen. Ik ken er bij toeval eentje.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hangt er vanaf tot hoe ver uw definitie van 'rondingen' reikt ...Er bestaan ook mannen die vallen op rondingen. Ik ken er bij toeval eentje.
Valt goed mee denk ikDat hangt er vanaf tot hoe ver uw definitie van 'rondingen' reikt ...
.En heb je dan constant dat discipline om niet te zondigen? Ik ben nu op 1,5maand 2x naar een trouw"feest" gegaan...dan zondig ik wel.Ik heb een volledig zittende job. Ik ben van september 2019 tot maart 2020 dik 20kg afgevallen zonder veel beweging, door kcals te tellen en me te houden aan wat MFP me gaf.
Perfect mogelijk dus om met een zittende job significant af te vallen.
Dat is toch logisch? In mijn ogen is de reden dat veel mensen falen in hun doelen omdat ze er meteen een soort strafkamp van maken. Je mag zondigen, enkel moet je rationeel zijn en dit niet elke dag doen.En heb je dan constant dat discipline om niet te zondigen? Ik ben nu op 1,5maand 2x naar een trouw"feest" gegaan...dan zondig ik wel.
En heb je dan constant dat discipline om niet te zondigen? Ik ben nu op 1,5maand 2x naar een trouw"feest" gegaan...dan zondig ik wel.

En hoe kom jij aan 300gram groenten? Soep? 300gram aan sla is immens veel.Met "een portie sla" heb ik ook niet gegeten. Dat is meer voor de sier bij wijze van spreken. Ik zit bij mijn hoofdmaaltijd rond de 300 gram groenten, afhankelijk van wat het is. Kunt er een hoop van eten, geeft een voldaan gevoel en helpt tegen de vreetbuiten.![]()
Een broccoli in de winkel is 400 g denk ik, 500 g misschien, dus zo moeilijk lijkt me dat niet. Sla is ook maar gewoon sla hé, meest triestige groente die er is.En hoe kom jij aan 300gram groenten? Soep? 300gram aan sla is immens veel.
Om uw kcal te tellen: hoe weeg je je stoomgroenten?(brokoli, bloemkool, wortel, bonen). Lijkt wel gekkewerk om alles apart te wegen om het correct te tellen. Madness..Een broccoli in de winkel is 400 g denk ik, 500 g misschien, dus zo moeilijk lijkt me dat niet. Sla is ook maar gewoon sla hé, meest triestige groente die er is.
Ik vind dan eerder dat het bij mezelf niet meevalt maarjaValt goed mee denk ik.

M'n ex is weg met de blender.....Is er een bepaalde blender dat je aanraadt om een smoothie te maken?

Bmi onder de 40= prima voor ShivaIk vind dan eerder dat het bij mezelf niet meevalt maarja![]()

Om uw kcal te tellen: hoe weeg je je stoomgroenten?(brokoli, bloemkool, wortel, bonen). Lijkt wel gekkewerk om alles apart te wegen om het correct te tellen. Madness..

Kan ik moeilijk over oordelen, maar ik ga er van uit da het wel meevaltIk vind dan eerder dat het bij mezelf niet meevalt maarja![]()
.Aan sla is dat enorm veel ja! Ik zal straks eens kijken wat dit de afgelopen week /weken was, als ik het niet vergeet.En hoe kom jij aan 300gram groenten? Soep? 300gram aan sla is immens veel.
300gram groenten valt blijkbaar best wel mee dan toch.Aan sla is dat enorm veel ja! Ik zal straks eens kijken wat dit de afgelopen week /weken was, als ik het niet vergeet.
300gram groenten valt blijkbaar best wel mee dan toch.
Een dagoverzicht.
Ochtend
1 koffie latté: 65kcal
middag
340gram yoghurt: 411kcal
10 pitloze druiven: 35kcal
1 koffie latté: 65kcal
1 princekoek: 93 kcal
avond
300 gram groenten: 135kcal
400 gram fishsticks: 780kcal(teveel gemaakt blijkbaar)
= 1584 kcal in totaal.
Ben ik nu mezelf aan het uithongeren?
mss nog een ontbijtje en we zitten wel goed. Stel dat ik met een ontbijt aan 1700/1800kcal zit, dan nog ga ik niet afvallen zonder sport hoor.
wreed simpel: weg met chips en alcohol, klein beetje portiecontrole en vooral een pak meer sporten. Allebei een zittend beroep (samen op ons eigen kantoor en zo druk dat we amper rechtstaan) dus de beweging gaat al veel doen.En wat houdt dat plan in?