Party PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Overcooked! All You Can Eat

kay-gell

Well-known member
Crowdfunder FE
ocayce.png


release: 23 maart 2021
genre: party
dev: Team 17

Bundel van beide Overcooked-games mét online.

Overcooked! All You Can Eat is a chaotic cooking game where players need to work together (or alone) to serve as many dishes as they can before the timer runs out. Travel through the land cooking up a variety of recipes in evolving and dynamic kitchens.

Overcooked!, Overcooked! 2 and all additional content are blended together and remastered in this delicious definitive edition! Revisit your favourite kitchens from the first game in online! Enjoy the cooking chaos with all of your friends using cross platform multiplayer and voice chat.

 
Ja dat weet ik vandaar mijn vraag

Is dit nu 5 of 4?
Alle PS4 en PS5 games kan je spelen met de PS5 controller. De PS4 controller kan je op de PS5 console enkel gebruiken voor PS4 spellen. En dat spel overcooked is een PS5 spel, maar jij hebt een PS5 controller, dus kan je alles spelen he...
 
Ja wel stom inderdaad. Heb maar 2 PS5 controllers. Het is nu niet dat een PS5 controller nodig is bij dit spel…
 
Kunt ge dit solo spelen, ik heb het eens opgezet voor de fun, maar dat wisselen van chef lukt van geen kanten, mss is met 2 proberen dan :unsure:
 
Kunt ge dit solo spelen, ik heb het eens opgezet voor de fun, maar dat wisselen van chef lukt van geen kanten, mss is met 2 proberen dan :unsure:
Ja, je kunt het solo spelen, maar het is zo veel leuker om goed te kunnen roepen/lachen/vloeken op je medechef...

Geweldige game.

Maar bevat deze editie nog veel extra rondes die niet in Overcooked 1+2+DLC zaten?
 
We zitten allemaal met hetzelfde probleem.
Als man willen we presteren. De vrouw ziet het maar als een verplicht nummertje.
 
Terug
Bovenaan