Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een item dat ik heb gekocht van een kerel in Amerika, dat bestaat geen 2 keerah ja, maar over 2 weken zegt bpost dan dat uw pakket niet geleverd kan worden, dat moet gij dan naar uw leverancier sturen, die dan klacht kan indienen bij USPS in dat geval.
met wat geluk sturen ze u wel meteen een nieuw pakket op

Uiteraard niet, want wederom zoals anderen en ik al tig keren hebben vermeld: het ligt niet bij de douane. Het ligt bij Bpost.- 9/3: Vinyl besteldin UK via bandcamp. Estimated to ship 14/3, and estimated to arrive no later than 25/4.
- 2/5: Your order is on its way!
- 5/5: bericht van bpost, pakketje is in België toegekomen en ligt bij de douane. Standaard duurt dit 1-2 dagen, als er bijkomende checks nodig zijn kan tot tot 7 dagen duren
- 2/6: Track&Trace update: geen extra kosten
- sindsdien terug radiostilte
Dat het voor die (kleine) band lang duurt om alle orders te verwerken en te versturen alle begip voor.
Maar het is toch echt niet normaal dat dat pakketje een maand bij de douane blijft liggen?

Zoiets? https://www.shipbymail.comEnige opties om dit via een omweg aan te kopen?

DPD = Meestal leveren ze finaal je pakje wel correct af (op trustpilot staan alleen maar de reviews van die 1% waarbij het toch foutloopt) maar het is pokke pokketraag. Soms id gewoon dagenlang dat je pakje helemaal niks beweegt, soms naar een fout depot enzovoorts ... Het is echt één van de slechtst functionerende postbedrijven die er bestaan.Pfff DPD...
Van januari bezig om reserveonderdelen te verkrijgen van bedrijf. Begin juni zie ik in de DPD app dat het pakket onderweg is uit Duitsland. Weken in transit geweest. Volgens de tracking is dat pakket voor een of andere reden precies langs elk DPD depot in Duitsland gepasseerd. Eindelijk in het depot in Vilvoorde aangekomen op 20 juni... 5 dagen lang geen enkele poging to aflevering, gewoon in het depot blijven liggen.
25 juni "we sturen je pakket terug naar afzender".
Blijkbaar omdat de opslagtermijn overschreden is... ja no shit, als ge het niet eens 1 poging doet om te leveren![]()
Normaal eigenlijk zelden problemen met DPD, maar nu zit het pakje al terug in Duitsland... Dus deze keer pech gehad vrees ik.DPD = Meestal leveren ze finaal je pakje wel correct af

Even terugkomen op mijn eigen post. Pakket 1 is net nadat ze hadden toegegeven dat het verloren was retour aangekomen. Na contact met de klantendienst de verzendkosten (want ze hadden iets fouts gedaan bij levering) teruggekregen.Iemand ervaring met PostNL en verloren geraakte pakketten? Komt erop neer dat ik in een tijdspanne van 1 week met twee verloren pakketten zit, allebei verstuurd via PostNL. Voor beide een onderzoek gestart, eentje had ik bijbetaald voor verzekering, andere niet. Van eentje inmiddels bevestiging gekregen dat ze het effectief kwijt zijn (die waar ik geen verzekering op had genomen), waarna ik factuur, etc moest insturen en ook mijn rekeningnummer. Maar na bijna twee weken geen respons meer...