Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit gedacht dat'k het zou zeggen, maar 'k vind de Steven Van Gucht best wel ne sexy kerel![]()

Drie weken op zo'n boot is dan ook niet enorm boeiend. Je zit met een héél beperkte ruimte en met zeeën van tijd. Ik vind het wel onderhoudend genoeg om te blijven kijken, maar ik denk dat je het niet veel boeiender kan maken dan dit. Ze krijgen allemaal een beknopte spoedcursus om iets om handen te hebben en te begrijpen wat er gaande is, maar het blijven beginnelingen. Als je die BV's "scheepsklaar" wil krijgen voor zo'n overvaart zelfstandig te doen ga je ze allemaal in een of andere zeevaartschool moeten steken voor een aantal jaar en daar is uiteraard geen tijd voor.Buiten het zeeziek zijn van Riadh zit er weinig meerwaarde in dat de deelnemers op zee vertoeven. Ze doen daar heel weinig, we zien er niet veel van en als ze er iets van zeggen, dan is het eerder om te klagen. Hier en daar een verplichte kreet "Prachtige orka's, dolfijnen, walvissen" maar echt van harte lijkt het niet. Ik weet dat die BV-programma's betaald zijn maar hier lijkt het echt alsof ze ietwat tegen hun goesting zitten te werken.
Maar ze hebben wel hun best gedaan om ervoor te zorgen dat de omstandigheden nog minder boeiend waren.Drie weken op zo'n boot is dan ook niet enorm boeiend. Je zit met een héél beperkte ruimte en met zeeën van tijd. Ik vind het wel onderhoudend genoeg om te blijven kijken, maar ik denk dat je het niet veel boeiender kan maken dan dit. Ze krijgen allemaal een beknopte spoedcursus om iets om handen te hebben en te begrijpen wat er gaande is, maar het blijven beginnelingen. Als je die BV's "scheepsklaar" wil krijgen voor zo'n overvaart zelfstandig te doen ga je ze allemaal in een of andere zeevaartschool moeten steken voor een aantal jaar en daar is uiteraard geen tijd voor.
Dit is dan ook meer een human interestprogramma dan een realityprogramma.

Met Streams alle afleveringen al gezien, vind het maar een zwakke jaargang i.v.m. vorige jaren.
Van Ouytsel is very pleasing to the eye![]()
met Clara op die boot kies ik na 24 uur vrijwillig om uit de boot te springen als er hongerige orka's in de buurt zijn...wat een slons (Een slons is in prov. Antwerpen een vrouw die onverzorgd en slecht gekleed is.) beide zijn present bij Clara.