Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dan mis je wel 3 weken met Celine Van Ouytsel op een bootEens een aflevering gezien. Zet mij 2 dagen met Kat Kerkhofs op nen boot en ik zwem terug naar huis

Ik vind Clara knapper thoMaar dan mis je wel 3 weken met Celine Van Ouytsel op een boot![]()
![]()
Ik vind Clara knapper tho

Clara is zeker niet mis maar Celine steekt er toch met kop en schouders boven uit, smaken verschillen natuurlijk.

Eens een aflevering gezien. Zet mij 2 dagen met Kat Kerkhofs op nen boot en ik zwem terug naar huis
true- dat ze dan verdorie niet meedoet?
Ik denk dat die eerder gewoon haar goesting doet, manlief heeft genoeg centjes verdient om rond te komen.- maar neen, ze moet wel meedoen om relevant te blijven in BV-land natuurlijk…
Doubt- zonder Dries bestond ze niet eens
De thuissituatie van anderen hoeft geen invloed te hebben op haar.- er zijn duizenden kinderen die hun ouders nooit meer zien, of waarvan 1 van de ouders ook heel frequent maand weg is.
Tuurlijk zal die dat overleven, Maar gezien papa regelmatig weg is voor het werk zal zij vaak tijd alleen met hem doorbrengen en zal de band hierdoor zeer innig zijn.- drie weken geen Kat, zal dat ventje wel overleven. Drie weken drie weken… wow!
Ik zou Kat wel doen.

met Clara op die boot kies ik na 24 uur vrijwillig om uit de boot te springen als er hongerige orka's in de buurt zijn...wat een slons (Een slons is in prov. Antwerpen een vrouw die onverzorgd en slecht gekleed is.) beide zijn present bij Clara.
. Maar met een baby op komst zal het even duren eer dat er nog eens inzit.En Steven Van Gucht is wel top gekleed toch?Met Streams alle afleveringen al gezien, vind het maar een zwakke jaargang i.v.m. vorige jaren.
Van Ouytsel is very pleasing to the eye![]()
met Clara op die boot kies ik na 24 uur vrijwillig om uit de boot te springen als er hongerige orka's in de buurt zijn...wat een slons (Een slons is in prov. Antwerpen een vrouw die onverzorgd en slecht gekleed is.) beide zijn present bij Clara.
Slons en slordig op de koop toe, naar het einde toe ga je dit beter begrijpen, we gaan niet spoilen voor anderen die nog niet de volledige reeks gezien hebben....En Steven Van Gucht is wel top gekleed toch?
Dit forum toont toch maar weer eens de dubbele standaard waarbij vrouwen voor alles commentaar krijgen.
Ik dacht nog 6 mensen voor tv te makenVraag is alleen wie er allemaal achter de schermen actief is op de boot en die niet in beeld komen.
Hoeveel boten varen er mee en komen niet in beeld?
Hoe authentiek is het?
Welke authenticiteit zoek je?Vraag is alleen wie er allemaal achter de schermen actief is op de boot en die niet in beeld komen.
Hoeveel boten varen er mee en komen niet in beeld?
Hoe authentiek is het?