Over De Oceaan - Seizoen 3

Clara is zeker niet mis maar Celine steekt er toch met kop en schouders boven uit, smaken verschillen natuurlijk.

Ik vind Clara knapper tho

Fair enough. Je mist dan 3 weken met Clara én Celine op een boot :tongue:

Clara is zeker niet mis maar Celine steekt er toch met kop en schouders boven uit, smaken verschillen natuurlijk.

Ik snap dat wel. Qua pure schoonheid is het voor mij ook Celine, maar ze heeft zoiets 'te perfect'. Ik vind Clara misschien ook wel een antrekkelijker type als je alles in overweging neemt.

Soit, on topic: weet niet of ik me er aan ga zetten. Het tweede seizoen heb ik ook maar voor de helft gezien.

Eigenlijk een topprogramma, maar tegelijkertijd ook zo'n one-time-thing voor mij :)

2 afleveringen gekeken. Vind het wel leuk om op te zetten op de achtergrond. Celine vind ik heel rare gezichts mimieken uitvoeren constant? Iemand hier ook opgelet? Het is precies alsof ze in een Zoom call heel tijd naar zichzelf zit te kijken. Of zie ik nu spoken?

Dat gratuit gebash op Kat is nergens voor nodig. Ze is amper in beeld geweest.

Eens een aflevering gezien. Zet mij 2 dagen met Kat Kerkhofs op nen boot en ik zwem terug naar huis

Dramaqueen Kat. “Ik moet Ciro 3 weken missen!!! Traumatisch”.
“Ik heb daarnet nog even getwijfeld of ik wel zou meevaren”.

- dat ze dan verdorie niet meedoet?
- maar neen, ze moet wel meedoen om relevant te blijven in BV-land natuurlijk…
- zonder Dries bestond ze niet eens
- er zijn duizenden kinderen die hun ouders nooit meer zien, of waarvan 1 van de ouders ook heel frequent maand weg is.
- drie weken geen Kat, zal dat ventje wel overleven. Drie weken drie weken… wow!

- dat ze dan verdorie niet meedoet?
true

- maar neen, ze moet wel meedoen om relevant te blijven in BV-land natuurlijk…
Ik denk dat die eerder gewoon haar goesting doet, manlief heeft genoeg centjes verdient om rond te komen.

- zonder Dries bestond ze niet eens
Doubt

- er zijn duizenden kinderen die hun ouders nooit meer zien, of waarvan 1 van de ouders ook heel frequent maand weg is.
De thuissituatie van anderen hoeft geen invloed te hebben op haar.

- drie weken geen Kat, zal dat ventje wel overleven. Drie weken drie weken… wow!
Tuurlijk zal die dat overleven, Maar gezien papa regelmatig weg is voor het werk zal zij vaak tijd alleen met hem doorbrengen en zal de band hierdoor zeer innig zijn.

Zal Kat men beste vriendin worden, waarschijnlijk niet. Maar de tolerantie van sommigen voor hun medemens is hier toch bedroevend laag.

Met Streams alle afleveringen al gezien, vind het maar een zwakke jaargang i.v.m. vorige jaren.
Van Ouytsel is very pleasing to the eye :biglaugh: :biglaugh::biglaugh: met Clara op die boot kies ik na 24 uur vrijwillig om uit de boot te springen als er hongerige orka's in de buurt zijn...wat een slons (Een slons is in prov. Antwerpen een vrouw die onverzorgd en slecht gekleed is.) beide zijn present bij Clara.

Laatst bewerkt:
Eveneens al het volledige seizoen gezien op streamz. Ik snap de tumult rond Kat niet. Ik vind die net best down to earth om een voetbalvrouw te zijn. Is toch normaal dat ze er tegenop ziet om haar, relatief jong zoontje, 3 weken te moeten achterlaten? En dat ze bezig is met de gedachte dat er iets kan mislopen? Doorheen het seizoen komt ze imo in beeld als een aangenaam persoon.

Het kriebelt wel enorm om terug te gaan zeilen :(. Maar met een baby op komst zal het even duren eer dat er nog eens inzit.

Met Streams alle afleveringen al gezien, vind het maar een zwakke jaargang i.v.m. vorige jaren.
Van Ouytsel is very pleasing to the eye :biglaugh: :biglaugh::biglaugh: met Clara op die boot kies ik na 24 uur vrijwillig om uit de boot te springen als er hongerige orka's in de buurt zijn...wat een slons (Een slons is in prov. Antwerpen een vrouw die onverzorgd en slecht gekleed is.) beide zijn present bij Clara.
En Steven Van Gucht is wel top gekleed toch?

Dit forum toont toch maar weer eens de dubbele standaard waarbij vrouwen voor alles commentaar krijgen.

En Steven Van Gucht is wel top gekleed toch?

Dit forum toont toch maar weer eens de dubbele standaard waarbij vrouwen voor alles commentaar krijgen.
Slons en slordig op de koop toe, naar het einde toe ga je dit beter begrijpen, we gaan niet spoilen voor anderen die nog niet de volledige reeks gezien hebben....

Ik zit nu toch ook al aan aflevering 5 en blijf het format toch wel goed vinden.
Toffe groep, toffe interacties. Ik betrap mijzelf soms dat ik toch aan het glimlachen ben.
Jeroom is ook gewoon geniaal en eigenlijk wel de lijm in de groep, zit overal wel wat tussen en kan slechte situaties een draai geven en goede situaties creëeren, komt met iedereen overeen en is ook graag gezien denk ik door iedereen.

Vraag is alleen wie er allemaal achter de schermen actief is op de boot en die niet in beeld komen.

Hoeveel boten varen er mee en komen niet in beeld?

Hoe authentiek is het?

Vraag is alleen wie er allemaal achter de schermen actief is op de boot en die niet in beeld komen.

Hoeveel boten varen er mee en komen niet in beeld?

Hoe authentiek is het?
Welke authenticiteit zoek je?
Dat ze zelf niet kunnen zeilen lijkt mij logisch, zonder Sigrid en Willem is dat gewoon onmogelijk. Meer als links en rechts helpen en orders uitvoeren zit er niet in, wat ook gewoon logisch is.
De andere crew is gewoon rotatie om te filmen en klank te hebben met een regisseur of verantwoordelijke, die mannen doen hun werk en hebben verder geen functie of toegevoegde waarde.
De bv’s koken ook voor 13/14 man dus dat schema en verantwoordelijkheden zijn er wel degelijk.
Mij gaat het gewoon over de conversaties en situaties die zich onderling voordoen, en wat de impact is van zo afgezonderd te zijn van je normale leefwereld en dagen/weken met dezelfde mensen op enkele m2 te zitten.

Terug
Bovenaan