Oudere Lian-Li case (zoals PC60)

Gevraagde goederen
Lian-Li case
Als je zo een oude alu lian-li case staan hebt en vanaf wil :) graag de staat (krassen?) en uw prijs vermelden en of er mogelijkheid tot stevig verpakken en verzenden is. EDIT: liefst een Mid-tower en niet gemod.

Laatst bewerkt:
Hier een pc50 met plexi window, is een maxi tower. Staat niet in de weg, maar voor een juist bod mag hij overgenomen worden. Is in een zeer goede staat. Enkel kleine mod bovenaan, rooster voor waterkoeling.

Hier een pc50 met plexi window, is een maxi tower. Staat niet in de weg, maar voor een juist bod mag hij overgenomen worden. Is in een zeer goede staat. Enkel kleine mod bovenaan, rooster voor waterkoeling.

Klinkt interessant echter kijk ik voorlopig uit naar een mid-tower die bij voorkeur geen mods heeft. Had dat er beter bijgezet in mijn post. Beetje een naald in een hooiberg geval maar kan het maar eens proberen.

Ik heb een PC-V2000 staan met bovenaan een gat in voor een fillport, mocht je interesse hebben. Let op, da's een heel grote case.

Deze is idd extreem groot. Ben eerder op zoek naar een mid-tower. Coole case wel! Toch bedankt.

Terug
Bovenaan