Oudere Android smartphones

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cerv.Be

Well-known member
Crowdfunder FE
Heist-op-den-Berg
iTrader: 100% (276/276)
Gevraagde goederen
Oudere smartphones
Ik zoek enkele oudere Android smartphones die voor een prikje weg mogen die bij jou misschien liggen te verkommeren in een kast. Hoeven niet in de perfecte staat te zijn, maar moeten nog normaal werken en bruikbaar zijn uiteraard. Vereiste is wel dat het ARM64 toestellen zijn.

Ik denk bv. aan oudere OnePlus, Xiaomi, Samsungs, etc. Moeten zeker geen flagships geweest zijn.

Laat maar weten als je iets hebt, met prijs als het kan. Indien interesse zal ik je wel pm'n.
 
Laatst bewerkt:
Wat is een prikje?

Ik heb een OnePlus 8T met gebroken achterkant liggen? Werkt nog perfect, zie je niets van als je in case steekt.

Maar voor bvb 10 euro hou ik hem wel als backup 🙂
 
Wat is een prikje?

Ik heb een OnePlus 8T met gebroken achterkant liggen? Werkt nog perfect, zie je niets van als je in case steekt.

Maar voor bvb 10 euro hou ik hem wel als backup 🙂
Dat is natuurlijk een recentere smartphone. Ik heb bv. een prima OnePlus 3T gekocht voor 15 EUR. Het is voor vrijwilligers in onze VZW die een bepaalde APK moeten draaien en dat moet heus niet op fancy toestellen zijn om dit deftig te draaien.
 
Ik heb nog een motorola G6 plus liggen die zich in quasi nieuwstaat bevind, geen krassen op het scherm, zelfs met bijhorende azuri booklet case. Telefoon heeft wel al een paar jaar niet meer aangelegen, ben die nu eens aan het opladen.

Indien je interesse hebt pm maar.
 
Ik heb wel nog het een en het ander liggen. Zijn gsm's die ik indertijd gebruikt heb om te rooten om te spooren bij Pokémon Go.
Die liggen ondertussen wel al een paar jaar gewoon in de kast. Kzal van't weekend eens zien welke merken/types het zijn en of ze nog werken.
 
@Cerv.Be Ik heb eens gekeken. Maar alle toestellen die ik nog heb en die opstarten hebben te veel issues en/of zijn veel te oud. Ge gaat er niets mee kunnen doen denk ik. (Motorola G5, Motorola E4+, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy A3, Oneplus One)

Ze hebben allemaal barsten/krassen op het scherm, bij 2 ervan duurt het +24u om op te laden en ze zijn na 2u terug leeg. 1 doet de powerknop heel lastig. En ze zijn allemaal verschrikkelijk traag (enkele draaien nog Android 7 of 8)
 
Ik kan nu een perfecte kabel meegeven, en geef gerust de prijs door waarvoor je eventueel wel zou geïnteresseerd zijn :)
Ik zoek eigenlijk gewoon iets om in mijn winkel de apps te gebruiken van de koeriers, zodat ik niet altijd mijn gsm hoef te gebruiken.
Ik ga niet meer uitgeven dan 50 aan iets...
 
Hier ligt nog een stokoude Android al 2 jaar in de kast te rotten. Daarvoor was die van een kameraad die die van zijn werk gekregen heeft en daar ook al jaren in de kast lag. Ik zou u willen vertellen welk type of merk het is maar er staat letterlijk geen merk of type op.

Ik heb hem net even aan de lader gehangen voor u om te zien of die nog werkt en eureka, het ding start nog op, maar traag. Zeer traag. Zelfs naar oude Android normen traag. Ik heb die zelf nooit gebruikt en nu ik die eens opgestart heb weet ik ook waarom. Wat een drama.

Als ik in de Settings bij About kijk zie ik ook niet welk type of merk het is. Als ik zoek op het model number vind ik ook niks terug.
android1.jpg

android2.jpg


Wat mij betreft mag dit onding gratis weg. Interesse?

Update: ik heb via *#06# de IMEI nr kunnen opvragen. Volgens imei.info is het een "TIM W706". Ik heb er nog nooit van gehoord.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan