Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ze heeft toch een beetje geluk gehad . Haar tactiek was in het begin niet goed.Brons op 1 of andere manier, Oezbeekse leek nochtans heel de wedstrijd boven te liggen. Ken er wel niks van.
Dan stel ik mij toch mijn vragen bij het niveau van die sportWel echt apart hoe je je in ronde 1 zo tot vijf keer toe tegen je kop laat trappen
Ken de historiek/mogelijkheden niet van Chaari, ma haar high-kick reach is toch echt beperkt of zelf onbestaande, echt bizar?Wtf is dat met Chaari die altijd geraakt wordt op haar hoofd
Eerste ronde is al verloren , gelukkig tellen de punten niet door

Ik denk dat die echt nog niet langs bezig is met die sport, at moment heeft ze nog onvoldoende, om niet te zeggen geen high-kick reach precies.Ze is 1m89 blijkbaar. Dus idd zeer groot voor een vrouw.

Ze was in 2022 al wereldkampioene en staat nummer 1 op de wereldranglijst.Ik denk dat die echt nog niet langs bezig is met die sport, at moment heeft ze nog onvoldoende, om niet te zeggen geen high-kick reach precies.
Het is natuurlijk meer dan enkel de flexibiliteit die belangrijk is, snelheid in de heuprotatie en timing, evenveel of misschien nog meer,
maar bio-mechanisch zou die in principe waanzinnige kicks moeten kunnen produceren met zo’n gestalte![]()
En is nog maar 19Ze was in 2022 al wereldkampioene en staat nummer 1 op de wereldranglijst.
Resultaten van 2018 gevonden.Ze was in 2022 al wereldkampioene en staat nummer 1 op de wereldranglijst.
Ik hoop dat ze dat zo snel mogelijk weer afvoeren van de Olympische Spelen.Genoten van breaking vandaag.
Er zijn weinig sporten die intensiever zijn dan squash en het is/was toch wijdverspreid. België maakt bij de dames dan ook nog eens kansje op een medaille.