OS 2024 | Algemeen + kleinere sporten

Ale, ook weer niks.... Dat is toch te vaak zo met ons land dat het 'net weer niks' is :( Hopelijk komt het dan wél goed met de Cats, Thiam en Vidts. Want dat zijn potentieel toch 3 medailles die we nog kunnen halen.

Ale, ook weer niks.... Dat is toch te vaak zo met ons land dat het 'net weer niks' is :( Hopelijk komt het dan wél goed met de Cats, Thiam en Vidts. Want dat zijn potentieel toch 3 medailles die we nog kunnen halen.
Er zijn toch al veel teleurstellingen geweest op deze spelen. Niet goed voor mijn gemoed

En moet nog 2x kampen nu he. Dus is nog niet zeker van een kans op brons.
Heu neen ze zat reeds in de halve finales. Alleen als je de kwartfinales verliest moet je naar de herkansingen.
Ik vond het al vreemd dat sporza het anders zei.

Straks rond 21u voor brons aldus.

Er zijn toch al veel teleurstellingen geweest op deze spelen. Niet goed voor mijn gemoed
Wel ook wel 2x verrassend brons. Maar inderdaad net iets te veel net niet. :S

Wat ik trouwens ook apart vond in de eerste leg.

Die Hongaarse krijgt strafpunten waardoor het terug 'gelijk' staat, maar op het einde wint zij de leg omdat ze de meeste punten gescoord heeft. Ja, dan hebben die strafpunten uiteindelijk weinig nut hè :wtf:

Wat ik trouwens ook apart vond in de eerste leg.

Die Hongaarse krijgt strafpunten waardoor het terug 'gelijk' staat, maar op het einde wint zij de leg omdat ze de meeste punten gescoord heeft. Ja, dan hebben die strafpunten uiteindelijk weinig nut hè :wtf:
Finaal maakte het niet uit (dat had wel gekund) maar het is inderdaad een beetje een raar systeem. Ze wordt dan eigenlijk niet (volledig) bestraft.

Alleen als het een gelijkspel is, tellen de echt gemaakte punten zwaarder door dan de strafpunten. Da's zoals in het voetbal vroeger toen de uitdoelpunten zwaarder wegen dan thuisdoelpunten bij een gelijkspel in Europese wedstrijden.

Terug
Bovenaan