Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In feite waarom is jumping en schieten een olympische sport en snooker en darts niet vraag ik mij af.
.
De Seine heeft een Belgidch slachtoffer gemaakt. Onze mixed team relay start niet omdat Claire al 4 dagen in het ziekenhuis ligt met maag- en darmklachten. Fuck World Triathlon en Parijs jong.
Mochten ze geen reserve meepakken of hoe werkt dat?Dan doe je mee aan de triatlon op de Olympische Spelen, loop je e.coli op omdat je door een vuile Seine moet zwemmen. Wat een schande van de organisatie.

Er mag enkel een reserve mee als die geplaatst is. Ze hebben Valerie Barthelemy niet ingeschreven voor de laatste wedstrijden waardoor ze zich niet heeft kunnen plaatsen. Dom van de federatie.Mochten ze geen reserve meepakken of hoe werkt dat?
Anders Julie Van de Velde is aanwezig die kan fietsen en lopen en zwemmen is maar beperkte afstand![]()
Helaas is er geen finale bouldering, wordt gecombineerd met het gewone muurklimmen.Hannes Van Duysen lijkt goed geplaatst voor de finale bouldering. Als nieuwe sport (introductie in Tokio) is het nog onbekend maar zeker fijn om te zien.

De GOAT haar zus knalt hem ook wel los naar goud. Talentvolle familie, de FoxDaarnet de finales van kayak cross gezien op VRT. Nog nooit van die sport gehoord maar ik was echt aan het scherm gekluisterd
De verslaggever omschreef het goed, als "Mario kart met kajaks".
De GOAT haar zus knalt hem ook wel los naar goud. Talentvolle familie, de Fox

Was een nieuwe discipline dacht ik?Als ik het goed begreep lag die GOAT er uit door haar zus. Maar als die zus dan goud haalt zijt ge alsnog dolgelukkig, ze sprong ook gewoon dat water in om haar zus te feliciteren
En bij de mannen NZL gewonnen, Oceanië boven!
Maar die sport, wist niet wat ik zag. Dat begin al gelijk een drop van een paar meter in het water. Dan zo'n rol tussenin, wtf! En de hele tijd mekaar varen, was echt spannend.
Zalige sport ontdekt![]()
Blijkbaar komt dat omdat ze in Zuid-Korea al in school voor die sport kunnen en mogen kiezen. Wij leren voetballen, zij leren omgaan met een handboog (zei de commentator). En natuurlijk ook die alom tegenwoordige discipline daar in die regio van de wereld. Een sport kiezen, er blijven in trainen, focus die 200% is. Ook grote fan geworden van Barbelin btw, echt leuke dame die serieus raak kan schieten. Dankzij haar ook geen 1-2-3 voor Zuid-Korea zelfs.Ik heb het idee dat het schieten voor de Zuid-Koreanen is zoals het wielrennen voor ons is, in die zin dat er heel veel aandacht voor is.