Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet gekwalificeerd dacht ikHebben wij deze editie geen team voor de 3x3 Basketbal? Herinner me dat het een grote hype was vorige keer
Met 8 en stuurman is nochtans de enige echte roeidiscipline!Roeien met 8 man ziet er echt goofy uit.
Zo kun je natuurlijk disciplines blijven verzinnen eh. Waarom ook niet roeien met pakweg 20 man dan
Hebben wij deze editie geen team voor de 3x3 Basketbal? Herinner me dat het een grote hype was vorige keer
Idd en vorige keer hadden ze gesjoemeld dacht ik (en was dat toen geen demonstratiesport eerder?)Niet gekwalificeerd dacht ik
Belachelijk die kazak ging gewoon altijd op zijn knieen zitten maar dat waren geen aanvallenNaar huis gaan wegens passiviteit. Hoe triest is dat eigenlijk.
Ken de sport niet genoeg maar je zag ergens wel dat hij de mindere was.Naar huis gaan wegens passiviteit. Hoe triest is dat eigenlijk.
Onze Belg was toch ook gewoon minder vinnig? Judo gisteren was toch veel attractiever op te kijken.Belachelijk die kazak ging gewoon altijd op zijn knieen zitten maar dat waren geen aanvallen
Moest dus eerder bestraffing krijgen
Jury sporten, daar wordt ik sowieso ambetant van, dat voelt toch altijd "random" aan. Zorgt er voor mij ook voor dat ik daar nauwelijks naar kan kijken.Judo toch een serieus subjectieve sport. Onvoorstelbaar.
Ik zie nu ook niet juist wat hij verkeerd deed. Het is toch allemaal voor interpretatie vatbaar. Ik ken sowieso te weinig van judo. Het is een harde sport, jaren trainen en alles wordt bepaald op enkele minuten.Jury sporten, daar wordt ik sowieso ambetant van, dat voelt toch altijd "random" aan. Zorgt er voor mij ook voor dat ik daar nauwelijks naar kan kijken.
Vergelijk het met voetbalsupporters die een overtreding geen geel vinden omdat het niet zo "aanvoelt". Het is moeilijk te interpreteren, laat staan dat leken het kunnen na 3matchen te kijken iedere 4jaar.Jury sporten, daar wordt ik sowieso ambetant van, dat voelt toch altijd "random" aan. Zorgt er voor mij ook voor dat ik daar nauwelijks naar kan kijken.
Ik wil niet zeggen dat het fout is hoor, ik was algemener aan het denken, zoals vb turnen, skaten,... ook, waar je punten krijgt door een jury, dat mogen dan wel objectieve criteria zijn, toch moet er een score gegeven worden en dat is toch eigenlijk altijd "random" imo.Vergelijk het met voetbalsupporters die een overtreding geen geel vinden omdat het niet zo "aanvoelt". Het is moeilijk te interpreteren, laat staan dat leken het kunnen na 3matchen te kijken iedere 4jaar.
Omdat je de sport gewoon niet goed kent/begrijpt. Voor de neutrale toeschouwer is dat niet altijd evident natuurlijk om in te pikken om zo een sporten en inderdaad mee te zijn. Maar zo enorm subjectief is het nu ook weer allemaal niet. Het turnen vind ik bv vrij duidelijk om eerlijk te zijn. Zwart-wit zal het nooit zijn, maar dat is dan ook enkel in typische zwart wit sporten (wie raakt het eerst over de finishlijn, bv).Ik wil niet zeggen dat het fout is hoor, ik was algemener aan het denken, zoals vb turnen, skaten,... ook, waar je punten krijgt door een jury, dat mogen dan wel objectieve criteria zijn, toch moet er een score gegeven worden en dat is toch eigenlijk altijd "random" imo.
Ok ja, fair point...Omdat je de sport gewoon niet goed kent/begrijpt. Voor de neutrale toeschouwer is dat niet altijd evident natuurlijk om in te pikken om zo een sporten en inderdaad mee te zijn. Maar zo enorm subjectief is het nu ook weer allemaal niet. Het turnen vind ik bv vrij duidelijk om eerlijk te zijn. Zwart-wit zal het nooit zijn, maar dat is dan ook enkel in typische zwart wit sporten (wie raakt het eerst over de finishlijn, bv).
Haha neen ze lijken enorm hard op elkaar. Moge de besteLigt dat nu aan mij of hadden Victor en zijn tegenstander broers kunnen zijn

Nee, dat ligt niet aan jouLigt dat nu aan mij of hadden Victor en zijn tegenstander broers kunnen zijn