Sneeuwstorm
Well-known member
Ik dacht ook dat ze niet mochten achter elkaar rijden in een triatlon, mag hier blijkbaar wel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij deze afstand mag het wel, T100 bv nietIk dacht ook dat ze niet mochten achter elkaar rijden in een triatlon, mag hier blijkbaar wel.
Ik vind het wat vreemd dat er op ‘gewone’ wegfietsen wordt gereden. Ik had triatlon-bikes verwacht.
Dat mag sinds deze olympiade niet meer.Het is stayer wedstrijd en dat is altijd op gewone wegfietsen
Opzetstuurtje kan nog wel (beperkt) maar idd zie geen enkele vrouw dat hebben
Dat is een beetje het probleem van triatlon. Je hebt te veel verschillende afstanden. De voornaamste:Vreemd dat daar zoveel versies van triatlon zijn blijkbaar.
Was ook mijn eerste gedacht daarnet, 'hoe die mogen draften'.
Vreemd dat daar zoveel versies van triatlon zijn blijkbaar.
Was ook mijn eerste gedacht daarnet, 'hoe die mogen draften'.

Dat zou ik toch niet per se zeggen. Het zou wel al helpen als World Triathlon wat meer wedstrijden zou organiseren. Er zijn de afgelopen 12 maanden 7 (!) wedstrijden geweest, waarvan er dan nog 1 gecanceld werd. World Triathlon moet echt eens terug naar de tekentafel, want het trekt echt op niks.Triatlon is op dat vlak echt een soepje hoor
T100 en Iron Man hanteren al aandere afstanden en regels.
Ook wel opvallend hoe slecht die vrouwen met de fiets kunnen rijden![]()
Dat koptrekken tegen de stroming in is toch ook energievretend.
Alleen niet tenzij ze naar elkaar kijken maar 2 fransen zijn meeK. Blummenfelt 50 sec na leider uit het water, hij is een goede fietser zeker? Hij maakt dat wel goed vermoed ik? Ben niet zo mee met triatlon.
Klopt, hij wil vanaf 2025 focussen op wegwielrennen om de tdf te winnen in 2028K. Blummenfelt 50 sec na leider uit het water, hij is een goede fietser zeker? Hij maakt dat wel goed vermoed ik? Ben niet zo mee met triatlon.
Waarom vallen de mindere lopers niet aan bij het fietsen?Dit fietsparcours...Het gaat weer een loopwedstrijd worden tussen Yee en Wilde.
Benieuwd naar Marten zijn loopsnelheid. Jelle heeft zoals vaker de aansluiting met de kop van de wedstrijd volledig gemist en zal moeten zien wie hij nog kan oprapen in het lopen.
Parcours niet selectief genoeg zeker?Waarom vallen de mindere lopers niet aan bij het fietsen?