OS 2024 | Algemeen + kleinere sporten

Training in de Seine afgelast en als ik het goed heb is plan B een duathlon? Echt schandalig imo

Bron? Tijdens de openingsceremonie hoorde ik hen zeggen dat plan B ergens een meer buiten Parijs is. Je kan toch onmogelijk van een triatlon ineens een duathlon maken…?!

Bron? Tijdens de openingsceremonie hoorde ik hen zeggen dat plan B ergens een meer buiten Parijs is. Je kan toch onmogelijk van een triatlon ineens een duathlon maken…?!
Dat is precies alleen voor open water zwemmen
Triathlon wordt paar dagen uitgesteld indien nodig en anders duathlon volgens wat ik lees

En heb filmpje van Van Riel gezien waarin hij wissel lopen - fietsen traint...

Is wel eens leuk/spannend om zien, dat schermen, maar zonder commentaar of reactie van de spelers zou ik niet weten wat er gebeurt. Zou uit mezelf niet kunnen zeggen wie er een punt pakt.

Is met hockey ook een beetje zo. Die puck is zo klein en gaat zo snel, dat je pas achteraf door hebt wat er gebeurd is. Iets wat toch helemaal anders is met voetbal, basketbal, ...

Maar goed, het zal misschien aan mijn ogen liggen :tongue:

Laatst bewerkt:
Is met hockey ook een beetje zo. Die puck is zo klein en gaat zo snel, dat je pas achteraf door hebt wat er gebeurd is. Iets wat toch helemaal anders is met voetbal, basketbal, ...
Klopt, ik krijg hoofdpijn van naar hockey te kijken.
Moet me veel te hard concentreren op die bal dat ik de helft van de tijd niet zie wie er nu balbezit heeft.
Vermoeiende sport, niet enkel voor de atleet maar zeker ook voor de TV atleet.

Belgian Panthers is wel de moeite amai

Spijtig voor Bergs, mist de makkelijkst mogelijke bal om 1-0 te komen in de derde set en gaat dan mentaal helemaal ten onder. Dat scheidt de subtoppers toch van de toppers. Een Alcaraz zet dat van zich af alsof er niets gebeurd is, Bergs sleept het heel de set met zich mee precies.

Spijtig.

Spijtig voor Bergs, mist de makkelijkst mogelijke bal om 1-0 te komen in de derde set en gaat dan mentaal helemaal ten onder. Dat scheidt de subtoppers toch van de toppers. Een Alcaraz zet dat van zich af alsof er niets gebeurd is, Bergs sleept het heel de set met zich mee precies.

Spijtig.

Inderdaad.
Die bal missen, paar unforced errors en Tsitsipas groeit en slaat beter wat 't voor Bergs nog moeilijker maakt.
Zo sta je dan plots 5-0.

Maar goed, het zal misschien aan mijn ogen liggen :tongue:
Ligt zeker aan je ogen gezien hockey met een bal gespeeld wordt. 😅

Jaja, ijshockey is met een puck.

Judo.
Tiebwa (15j) uit Kiribati (nog nooit van gehoord) tegen Bilodid uit Oekraïne.
Vijftal seconden en ippon. Jarenlange training weggevaagd in vijf seconden.

Ben geen paardenmens maar ook de eventing team medaille is mogelijk. 3-4-5 liggen kort bij elkaar. Elk land moet nog 1 keer jumping doen als ik het goed heb.

Japanners moeten met laatste ruiter een fout meer maken als de Belgen anders is het vierde (of vijfde als België echt zwak is laatste ruiter en Zwitserland foutloos).

Maar medaille kan dus wel nog ja.

Paardrijden is (samen met korfbal?) zowat de enige sport waarin alle competities gemengd zijn ja.

Ze nemen precies hun resultaat ook echt mee naar de individuele als je ze hoort praten?

Klinkt alsof ze gewoon nog 1 x moeten jumpen en score houden ofzo?

Judo.
Tiebwa (15j) uit Kiribati (nog nooit van gehoord) tegen Bilodid uit Oekraïne.
Vijftal seconden en ippon. Jarenlange training weggevaagd in vijf seconden.

Terug
Bovenaan