Avondland
Well-known member
Het is waar dat vrouwen anders communiceren dan mannen, maar dat kan evengoed gelden bij koppels van hetzelfde geslacht. Mijn vrouw en ik hebben ook discussies gehad over onze manier van communiceren die heel anders is en dan is het kwestie om daar iets mee te doen zodat je elkaar wel tegemoet kan komen. Ik snap wel dat Voidski lastig is op het feit dat het probleem misschien opgelost was geweest als er eerder een open gesprek was geweest. Maar we horen uiteraard ook alleen maar zijn kant en ik denk dat het voor hem ook nog niet helemaal duidelijk is wat er nu juist is foutgelopen.
Ik vind het wel al sterk dat hij niet aan het vingerwijzen is en dat we waarheid ergens in het midden ligt.
En ja, soms zou het handig zijn als mijn vrouw een handleiding zou hebben, maar dat zou de dynamiek wel helemaal uit een relatie halen.
Ik vind het wel al sterk dat hij niet aan het vingerwijzen is en dat we waarheid ergens in het midden ligt.
En ja, soms zou het handig zijn als mijn vrouw een handleiding zou hebben, maar dat zou de dynamiek wel helemaal uit een relatie halen.