Opmerkelijke huizen te koop

In deze straat (sorry, laan) is het een soort van Monopoly. Je huis verdubbelt er in waarde.

Vergeet ook niet dat je vanachter in u tuin direct op de trein kan springen als hij even wat vertraagt.
Die trillingen van het vrachtvervoer moet je er dan maar bij nemen. Heb enkele kilometers verder langs die zelfde lijn 3j gehuurd en werd elke nacht toch gemiddeld één keer wakker van het gedaver van zo'n goederentrein.

Zeer mooie presentatie en vanbinnen ook best wel mooi huis, maar wat een gedrocht langs buiten
Ik vind dat ze er binnen anders ook wel een boeltje van gemaakt hebben hoor. De mengeling aan stijlen, kleuren, en verschillende kwaliteit van materialen maken dat deze woning nogal druk oogt. Daarnaast kan ik me niet van de indruk ontdoen dat iemand vooral wil bewijzen dat die een cursus hobbyfotografie heeft gevolgd, ook al loopt dat soms fout (spiegelt zichzelf in de badkamer?) en zit er wel wat ruis op sommige foto's.

De vraagprijs kan volgens mij ook alleen correct zijn indien de wagen op de oprit inbegrepen is.

Ik vind dat ze er binnen anders ook wel een boeltje van gemaakt hebben hoor. De mengeling aan stijlen, kleuren, en verschillende kwaliteit van materialen maken dat deze woning nogal druk oogt. Daarnaast kan ik me niet van de indruk ontdoen dat iemand vooral wil bewijzen dat die een cursus hobbyfotografie heeft gevolgd, ook al loopt dat soms fout (spiegelt zichzelf in de badkamer?) en zit er wel wat ruis op sommige foto's.

De vraagprijs kan volgens mij ook alleen correct zijn indien de wagen op de oprit inbegrepen is.

Inderdaad nogal een samenraapsel van vanalles in het interieur, dat totaal niet past bij de buitenkant.

Maar wat verwacht je van iemand met die smaak in auto's? :LOL:

Zeer mooie presentatie en vanbinnen ook best wel mooi huis, maar wat een gedrocht langs buiten

Ik vind nochtans die gevel erg mooi. Da's een kwestie van smaak natuurlijk, maar ik denk dat menig kunstarchitect dat ook wel zal appreciëren.
De bijbouw van de garage doet er wel enorm afbreuk aan, en het interieur vind ik dan weer vreselijk steriel, in combinatie met slecht kleurengebruik, slecht materialengebruik en veel te veel stijlen door elkaar. Zo zie je maar hoe meningen kunnen verschillen :D

10293937_1.jpg

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/appartement/te-koop/antwerp/2050/10293937

leefruimte met veel lichtinval door de grote raampartijen - halfopen keuken voorzien van alle nodige toestellen

Ik vind de buitenkant (zeker de voorgevel) net iets hebben.

Dit pand gaan ze toch nooit verkocht krijgen.
Het is nu nog maar enkele dagen aan het regenen en de velden rondom dit huis staan al bijna blank.
Aan beide kanten van de straat staat een slagboom die naar beneden gaat als er wateroverlast is.
Ligt echt in een kom. Ook maar 2 huizen in die straat :crazy:

Het is nu nog maar enkele dagen aan het regenen en de velden rondom dit huis staan al bijna blank.
Aan beide kanten van de straat staat een slagboom die naar beneden gaat als er wateroverlast is.
"Overstromingsgevoelig: nee"

🧐

Zeer toevallig dit pand gepasseerd, heb zelfs mijn wagen even geparkeerd om eens gaan te kijken, redelijk indrukwekkend om te zien - nieuwbouw op deze schaal is toch niet echt standaard. Prijs is water/wind dicht inclusief technieken

Zou dat een project zijn waar de eigenaars zich hebben weggetrokken (scheiding,...)? Want zo'n huis bouwen en dan proberen casco te verkopen lijkt me wel riskant. Als ik 3 miljoen heb laat ik zelf wel iets ontwerpen en bouwen, of het moest zijn dat ik die casco met een fikse korting kan kopen.

Zou dat een project zijn waar de eigenaars zich hebben weggetrokken (scheiding,...)? Want zo'n huis bouwen en dan proberen casco te verkopen lijkt me wel riskant. Als ik 3 miljoen heb laat ik zelf wel iets ontwerpen en bouwen, of het moest zijn dat ik die casco met een fikse korting kan kopen.
Heb me die vraag ook gesteld- afgewerkt zal dat richting 5 miljoen gaan, het publiek voor dergelijke woningen is al klein, op zich een mooie regio maar niet zo aantrekkelijk als Brussel/Antwerpen voor o.a. bedrijfsleiders, prominenten, industriëlen, celebs, BV's, expats, ...

Een paar jaar terug heb ik in het Antwerpse ook zo een woning te koop zien staan, deze was wel afgewerkt en rond de 7 miljoen, heeft heel lang te koop gestaan.

Anderzijds kan je ook zeggen dat er niet bijster veel bouwgronden/locaties meer zijn om zoiets te gaan realiseren - dan ben je soms nog beter met dit type project dan een bestaande woning van 25-30-... jaar oud te kopen waar ook niet alles naar wens is en er energetisch/structureel ook nog eens aanpassingen nodig zijn om enkel nog maar aan huidige normen/noden te voldoen. Als ik het niet vergeet eens in het oog houden - ben zelf nieuwsgierig hoe lang zoiets te koop staat.

Klopt en om dan nog te zwijgen van het sluipverkeer dat daar passeert en het verkeer die dan stil staat om allemaal dat brugje te kunnen passeren die maar gemaakt is voor eenrichtingsverkeer. Dat is allemaal recht voor de deur van dit huis.

Er staat wel een dam denk ik, een aarsdam zelfs :shutup:.

Terug
Bovenaan