Opmerkelijke huizen te koop

Zou dat spook inbegrepen zijn in de prijs? :tongue:

Die ene foto van de ligzetels waarbij er meer hand op de foto staat dan iets anders, is ook wel super-professioneel...
Dat is gewoon een struik hoor. Wordt gedaan om diepte te creëren, zou anders een oninteressante foto opleveren.

Duidelijk het cliché swinger type inrichting... Beetje (veel) tacky :)

Ik verwacht dat dit snel verkocht zal zijn:

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/grimbergen/1850/9950232?searchId=629f299d86f11

Super locatie in een indrukwekkende straat en een kot waar je iets mega van kan maken. Als inspiratie kan je 's gaan kijken bij Hans Bourlon die wat verder in die straat woont. Die zijn verbouwing is mega goed gelukt.
De schimmel krijg je er gratis bij :p

Knipsel.png

Is dat onding hier onlangs ook al niet eens gepasseerd?
allez das toch een zalige oplossing.

Waarschijnlijk erg comfortabel op dit moment. :unsure:
https://www.hln.be/woon/eerste-serr...tussen-1-en-1-5-miljoen-euro-kosten~a8c34065/

Op momenten dat het te heet wordt, komt er in de serre gekoelde lucht binnen via ondergrondse buizen en in de woning zelf wordt de warmtepomp ingezet als airco. De elektriciteit die daarvoor nodig is, wordt in grote hoeveelheden aangeleverd door de zonnecellen die in het glazen dak zijn ingewerkt. “De elektriciteit die we niet benutten, wordt opgeslagen in batterijen.

kzie mij daar nog in wonen.. maar heb geen 1.5miljoen :s
terugverdientijd 3 generaties of zo?

Is gelukkig maar een klein dakje vanachter.

De wasmachine onder de oven in de keuken is dan weer zeer handig om sla te zwieren.

foto_zimmo_3bd2d2801ca3e8d86c5a9a6c44c87368.jpg

Alles samen zowat de reden waarom ik uiteindelijk voor een volledig te renoveren woning ben gegaan.
Bij alles denk je: zonde om dat nog af te breken, maar tegelijk is het nooit hoe je het wilt.
Al die koterij ipv daar een schone aanbouw van te maken met groot raam dat op de tuin uitgeeft.

Is dat onding hier onlangs ook al niet eens gepasseerd?

En vroeger op 9Lives ook ten tijde dat het gebouwd was denk ik?

Als ik dat zo lees, de slaapkamers vallen mee tijdens een hittegolf want die liggen op kelderniveau, dan klinkt dat toch niet al zo'n fantastische opzet - nog los van schade door hagel e.d.
En moest het zo'n super woning zijn die hij voor zijn gezin gezet heeft, waarom wil hij er dan na 3 jaar al uit? Misschien ben ik te cynisch, maar "andere uitdaging" klinkt toch verdacht veel als "ze merken nu teveel de nadelen en hopen te cashen bij iemand die nog even optimistisch is als zij 3 jaar geleden) :devilish:

Terug
Bovenaan